Rockertand skriver:
Jeg kender dig ikke og kan kun dannet et indtryk udfra det, du skriver herinde - men jeg vil da sige, at jeg tit har tænkt, at du ikke var særligt nem at komme ind på livet af - du er meget, meget bestemt og stædig i dine meninger og har taget nogle meget alternative valg, end de fleste andre, du virker meget a fvisende overfor det sociale liv i din klasse, og så går du op i nogle ting og episoder, som vi andre nok ville trække på skuldrene af.
Jeg kan godt huske, hvordan det var at gå i gymnasiet og (det kommer til at lyde nedsættende, det er ikke ment sådan) - det er en meget lille verden, du går i, der er så meget andet her i livet, der betyder mere, og det er ikke særligt klogt at spilde energi på de der små tåbelige episoder, der udspiller sig rundt omkring - så lær at være ligeglad og koncentrér dig om jeres planer, så må de andre selvom, hvad de tænker og gør.
Jeg er slet ikke svær at komme ind på livet af, snarere modsat!
Det ved jeg at der er et par stykker herinde, bl.a. en jeg har lært at kende via siden, der kan bekræfte - er da ked af det hvis du har det intryk, det er slet ikke sådan det hænger sammen.
Jeg er meget stædig og meget bestemt - men altid åben overfor alternativer og argumenter! 
Nu må du huske på at jeg er på det sidste år, så det er lidt en hård påstand - jeg synes det siger lidt at jeg faktisk mødte min kæreste i min klasse og nu har vi været sammen i over to år. Derudover er min absolut tætteste veninde i min klasse - som jeg også lærte at kende derigennem, og det var først i 2.g vi rigtig kom ind på hinanden, så det synes jeg vidner om at jeg faktisk har deltaget meget igennem årene
Gymnasiet er nu ikke så lille en verden, en fra min klasse udtalte lige i dag at alle hans bedste venner er fra denne skole - vi er jo over 700 elever. Der er tonsvis af arrangementer og fester, og flere fra min klasse/skolen bruger det meste af deres fritid på dette.
Jeg vælger bare at se fremad nu - der er meget kort tid tilbage, det er skønt