Ja, jeg magter altså ikke det her gymnasiestads mere.Jeg vil bare gerne være fæææærdig.
Det der lige fik mig lidt ned med flaget i dag er året awarshow. Der er selvfølgelig kategorien "årets par" og der er vi faktisk meget få der har været sammen i lang tid her på skolen. Alligevel er vi faktisk to par i min klasse.
Nå ja, men vi sidder så en 10 stykker rundt omkring i lokalet, og udfylder nomineringerne. Jeg ser at G fra min klasse har skrevet det andet par fra klassen deri. Jeg siger i sjov: "Jeg nominerer sgu mig og Andreas!" længere nede i lokalet sidder B fra min klassen som så siger: "Jeg nominerer A og K." A siger tak til ham, hvorefter han siger: "Jamen, I bor jo sammen, har to hunde og bil og det hele!"
Her sidder jeg og smågriner for mig selv, da historien bag deres flytten sammen er latterlig. Andreas og jeg har stort set altid snakket om at vi skal flytte sammen, men A og K har aldrig nævnt det - indtil den dag As mor flytter fra sin lejlighed, som hun lige har betalt indskud til, så A og K kan flytte ind uden at skulle købe møbler, betale indskud eller noget som helst. Derudover betaler As far halvdelen af alt: mad, husleje det hele. "Deres" bil fik A i fødselsdagsgave af sine forældre, så det er heller ikke ligefrem et fælleskøb og så er der hundene. Dem havde A også med hjemmefra. Neej, hvor virker det hele bare seriøst 
Nåååå, men efter Bs kommentar siger S (som har en kæreste der ikke går i vores klasse) at det da skal være hende og hendes kæreste. - Sagen af den at de to "også bor sammen og har bil" - de bor dog I Ss forældres kælder og deres bil er en skrotspand der bryder sammen en gang om ugen. De har ikke SPOR styr på deres økonomi fordi de begge ryger sindssygt meget og bruger flere penge end de har. - Men så er det jo godt at de bor ved kære mor og far, som de ikke betaler husleje eller andet til.
Jeg bliver bare så sur, fordi Andreas og jeg i denne klasse så absolut er det mest fornuftige par. Vi bor ikke sammen, selvom vi kunne, fordi vi ikke vil gældsætte os endnu, så vi sparer sammen til at flytte sammen. Men fordi vi ikke bor sammen, har dyr sammen, har bil sammen, SÅ er vi ikke en gang værd at tænke på. Men hvad de ikke ved er at vi skam da har snakket om hvor mange penge vi skal spare sammen her i vores friår, hvor vi skal læse så vi kan bo sammen, hvordan vi skal gøre med økonomien - så den ikke skrænter bare fordi vi er to på SU, hvordan med børn osv osv osv.
Det gør mig bare en smule bitter at min klasse ikke kender os...