Kongmulle skriver:
Nu skriver du at de skal ordne køkken, hvor meget skal de lave? Og med vasketøj, syntes du de er gamle nok til at vaske og sortere tøj??
jeg kan godt se at jeg er bagefter med børne pligter så,for sådan noget skal vores slet ikke
De har 2 dage hvor de tømmer opvaskemaskinen og så lægger de deres tøj op på plads når jeg har lagt det sammen i bunker. Og det er det. Håber andre skriver hvad deres børn skal. Hvorfra ved man hvor meget børn skal lave/være med/hjælpe til?
De har jo hver 2. dag hvor de skal ordne køkken. Her skal de tage af bordet, pakke mad sammen ell smide det ud, sætte i opvaskemaskinen.
Gamle nok til at vaske og sortere tøj. Ja der mener jeg de er gamle nok. De skal jo lære det og jeg skal bestemt hjælpe dem i starten. Til de kan gøre det selv uden mine uldtrøjer bliver kogte 
Jeg ved ikke hvor meget børn skal/bør/må osv. Men vores drenge har jo været vant til det siden de har været 2-3 år og de virkelig gerne ville hjælpe. Vi har nok bare smedet mens jernet var varmt... Da de var små var det sjovt og vi gjorde det jo sammen. En fælles kvalitets tid, der var nødvendigt for at familien kan fungere.
Nu vil de have lommepenge og jeg synes de får nok penge + at de bare er total slaskede, sviner og nogle gange tager som en selvfølge at mor og far ordner alt. Men deres opgaver laver de og det er ligeså godt som os andre.
Hvis der er noget der skulle være skyllet af ell sådan noget, snakker vi jo om det. Altså det bliver en læring for dem. Ikke direkte pligter, de bare hader, men opgaver der skal til, for vi alle kan nyde at slappe af, læse, lege osv.
Anmeld