Carina1977 skriver:
Ok min søn led nemlig af gentagne mellemøresbetændelser frem til han var ca. 5 år. Det er jo så også 5 år siden 
Men dengang fik han altid pencillin. Han endte så også ud i at få dræn i begge ører, får fjernet polypper 2 gange og få fjernet sine mandler. Men selvom han havde dræn i, og betændelsen så derved løb ud, så fik han stadig pencillin.
Men det er da rart de har fundet ud af, at pencillin ikke er så nødvendigt alligevel. Jeg synes det er så synd, når man skal proppe dem med pencillin hele tiden 
Årh det er så synd når de har mellemørebetændelse. Jeg var selv ørebarn også og jeg kan stadig huske hvor ondt det gjorde. Man kunne ikke tænke, sove, spise eller noget.
men ja, dengang fik man altid penicillin, det er helt rigtigt, det gør man bare ikke mere. Nogen læger giver det stadig,men jeg tror det er fordi de er af gammel skole og sådan var det jo førhen.
Men som sagt, de har fundet ud af at det ikke gør noget. Hverken smerten eller forløbet bliver bedre af at få det. Og nej, det er bestemt ikke rart. 2 af vores kaster op når de får det og jeg kan godt følge dem
det smager også bare bvadrrr
Anmeld