Ny herinde...Svært liv.. søger ligesindede/ venner..........

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. marts 2011

Carina1977

Jeg vil også lige sige velkommen

Jeg kender ikke så meget til det at have diagnosen borderliner, men jeg har prøvet at have en depression og det var hårdt nok i sig selv. Så det må være hårdt at have en sygdom, man ikke rigtig kan slippe af med igen

Jeg håber du finder nogen herinde, der ved hvad det vil sige at leve med diagnosen borderliner. Støtte og opbakning er bestemt vejen frem.

Til sidst vil jeg ønske dig alt det bedste

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2011

Millah

Lisette 84 skriver:

Hejsa allesammen

Jeg er ny herinde ( jeg har haft profil i et par uger nu). Jeg har lige brugt de første par uger på at få en fornemmelse for hvad det er for et sted, om det er noget for mig.. Det tror jeg der er

Jeg er 27 og bor sammen med min kæreste.. Han er far til min yngste søn på 3½ og egentlig også far til min ældste søn på 6½, men min ældste har en anden biologisk far... Min kæreste og jeg fandt sammen, da min ældste søn var 5 mdr. gammel..

Jeg er for nyligt flyttet til Esbjerg fra Slagelse... Der er mange grunde til denne store beslutning.. Jeg mere eller mindre "flygtede" fra Slagelse kommune, efter jeg indså at de hverken ville eller kunne hjælpe os i vores situation.... Kort beskrevet er vores situation den at drengenes far er fra et østæuropæisk land, han har ingen familie...( han er dog yderst integreret vil jeg lige pointere)  Han har udelukkende sig selv... Han har lidt psykiske problemer, efter en meget svær opvækst.                     Jeg selv har diagnosen borderline, en psykisk sygdom som gør livet rigtig svært at leve i perioder... Jeg er dog under behandling og har det endda nu så godt at jeg er blevet afsluttet fra psykiatrisk og nu udelukkende klarer mig med medicin og de ting jeg har lært at gøre for at passe på mig selv..  Det er en kæmpe udfordring, men det kan lade sig gøre.. Jeg har det problem oveni  at jeg har en familie som ikke er til nogen støtte, men udelukkende en belastning.. Konflikter, incest, drama, sorg.. You name it...   Det betyder jo også at der er ingen OVERHOVEDET til at aflaste eller hjælpe lidt til engang imellem... Dvs. ingen der passer børn, ingen samtaler... Hvordan går det.. osv.osv.....                                                   En støtte som mange andre forældre tager for givet....

Alt dette har gjort at vi som forældre har det rigtig svært... Jeg selv har aldrig fået afsluttet min hf.. der som simpelthen børn og sygdom i vejen... Kæresten har utrolig svært ved at finde et job pga. krisen... han er dog garanteret et job med løn-tilskud nu om et par måneder.....

Vi har de bedste hensigter, vi gør vores bedste hver eneste dag for at være gode forældre... Men indtil nu, er det som om vi ikke er blevet taget seriøst.. Hverken fra familie eller kommunen... Venner har vi ikke mange af.... Nogle meget få...gode venner... som nu desværre bor meget langt væk nu...

Vi har nu endelig fået hjælp fra Esbjerg kommune... En sagsbehandler er i fuld gang med at undersøge hvad der skal til af hjælp.... Min yngste søn har fået en plads i en special børnehave, som bedre kan rumme ham og de problemer som automatisk følger med...........                                                   ENDELIG bliver vi taget seriøst, og får mulighed for f.eks aflastnings-familie, familie terapi osv....   Endelig får vi hjælp.......

Så er det at jeg tænker på om ikke det mon var muligt at der sad et par mødre derude, som kan sætte sig lidt ind i min situation ?  Som måske har nogle af de samme udfordringer i sit liv ?

Hvis jeg skulle være så heldig at der var et par stykker derude, og meget gerne også noget som bor lidt i nærheden af Esbjerg... Så håber jeg  virkelig at I vil skrive.......

Jeg overvejer også at blive plus-medlem, så jeg kan oprette en special gruppe for os som har netop denne slags probemer inde på livet.....

Hvis I har læst med så langt som til nu, så er I godt nok tålmodige......... Jeg takker  

Håber jeg hører fra jer derude

Hey

Først og fremmest velkommen her inde, og her er alle venkommende  Håber du ville kunne drage nytte af det

Anmeld

2. marts 2011

Koen.

Hejsa og velkommen til

lyder til i har/har haft en hård tid, men dejligt i får noget hjælp nu

selv kommer jeg fra Esbjerg, har en datter på 10 mdr

Anmeld

2. marts 2011

regalprime

Velkommen til baby Kender lidt til dine problemer med borderline da min egen søster derscværre også har det

Anmeld

2. marts 2011

Lisette 84

Jeg tænker lidt. I forbindelse med mine overvejelser ang. at blive plus-medlem og danne en gruppe specielt for os med disse særlige udfordringer... Jeg tænker at gruppen kunne være for forældre med børn i aflastning/ plejefamilie... Forældre med psykiske problemer/sygdomme.... depression, borderline, angst, eller bare forældre med interesse for dette, som måske har andre i familien med disse problemer..........

Hvad synes I ?    Ville det være en god idé at oprette sådan en gruppe ????

Anmeld

2. marts 2011

H+S Skjolgborg.

Velkommen til.

Kender selv til meget af det du skriver.

>:< Henriette

Anmeld

2. marts 2011

H+S Skjolgborg.

Lisette 84 skriver:

Jeg tænker lidt. I forbindelse med mine overvejelser ang. at blive plus-medlem og danne en gruppe specielt for os med disse særlige udfordringer... Jeg tænker at gruppen kunne være for forældre med børn i aflastning/ plejefamilie... Forældre med psykiske problemer/sygdomme.... depression, borderline, angst, eller bare forældre med interesse for dette, som måske har andre i familien med disse problemer..........

Hvad synes I ?   Ville det være en god idé at oprette sådan en gruppe ????

Jo det lyder da super...

Henriette

Anmeld

2. marts 2011

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hjertelig velkommen til.
Jeg håber du finder nogle i nærheden af Esbjerg og nogle som evt. har samme udfordringer som du selv har.
Her er ihvertfald en masse søøde piger.

Jeg ville også bare give en krammer og håber du falder godt til

Mvh. Carina Kruse, Moderator på baby.dk

Anmeld

2. marts 2011

Mor1012

velkommen til baby!

Anmeld

2. marts 2011

Ryberg

jeg ville ikke få uden at smide et velkommen til

Jeg forstår 100% din situation, ikke fordi jeg selv står i den, men fordi jeg selv har oplevet så meget lort i min levetid at folk rent faktisk ikke tror på mig når jeg fortæller om det... så jeg er en pige med brede skuldre og som kan rumme ALT, lytter og er god til at give igen (på den gode måde) ..

Jeg bor ved Horsens, men læser i Esbjerg, og har boet i Skærbæk nede ved Tønder i 5 år... så kender godt de kanter

Hvis du mangler en at snakke med så skriver du bare en PB, jeg vil ikke skrive så meget i "åben" chat, da jeg har noget i min fortid som absolut ikke behøver at kunne læse det og finde mig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.