Det er ikke veer 
Veer er ligesom mens.smerter bare ganget med en million - Man er ikke i tvivl, når man får en rigtig ve..
Det kan jo sagtens være en begyndende bækkenløsning (hvilket er helt normalt når man er ved at være i slutningen af graviditeten)..
Mit bedste råd er at slappe godt at i kroppen og bruge puder mellem benene .. Stop op når det gør ondt og lad endelig være med at presse dig selv mere end nødvendigt..
- Troede selv jeg var ved at føde (i Bilka), fordi jeg absolut skulle ud og handle og vade rundt på Fields, trods at jeg knap kunne gå.. Det endte med at jeg stod og vrælede af nervøsitet og smerte, og måtte lægge mig på en sofa derude
- Behøver jeg at nævne at min mand ikke tog mig med ud igen før jeg havde født 
Tak for beskrivelsen, altid rart når nogen kan beskrive hvordan det skal føles 
Må nok indrømme at jeg har haft nogen dage her, hvor vi har haft gæster eller har skullet noget, hvor der ikke lige har været mulighed for at slappe ordentlig af
Hvilket min nat i den grad har båret præg af i nat
Ren afslapning idag! 
Istedet for puder imellem benene bruger jeg min dyne, har det varmt konstant. Så sover mere eller mindre uden dyne - ellers forsøger at jeg at tage mandens imens jeg bruger min egen imellem benene, ups
Underlig nok, så vågner han og er utilfreds haha 
Anmeld