Jag i underlivet...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2011

Anonym trådstarter

tingimor skriver:

sååå det har jeg igen ide om hvad dine jag er smiler 

Hehe. Nej, det er jo lige det Det er også derfor jeg er på bar bund Også fordi jeg ikke kan forstå det bliver ved med at komme. Jeg er nemlig ret sikker på jeg ikke har en blærebetændelse, for det plejer jeg ikke at være i tvivl om når jeg har.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2011

Anonym trådstarter

tingimor skriver:

men det føls lige sådan også  selv om vi lige har en bebs til forskel smiler 

Ja, det er lidt underligt at det er samme smerte, når jeg ikke har en bebs i maven

Anmeld

1. marts 2011

Janni.

Jeg har lignende smerter i underlivet, jeg selv tror det er fordi han står langt nede, og bevæger sig samtidig. Men piger, jeg må være svar skyldig. Ved blot det kan få mig til at gå i stå med alting 

Så jeg følger lige lidt med her, der måske nogen der kan fortælle om det 

Anmeld

1. marts 2011

tingimor

Buito skriver:

Jeg har lignende smerter i underlivet, jeg selv tror det er fordi han står langt nede, og bevæger sig samtidig. Men piger, jeg må være svar skyldig. Ved blot det kan få mig til at gå i stå med alting 

Så jeg følger lige lidt med her, der måske nogen der kan fortælle om det 

vi må krydse finger på der er nogle koge hovder her inde der kan give os et logisk svar 

Anmeld

1. marts 2011

Anonym trådstarter

tingimor skriver:

vi må krydse finger på der er nogle koge hovder her inde der kan give os et logisk svar 

Ja, det håber vi !

Anmeld

1. marts 2011

kamtok

Anonym skriver:

Ja, det håber vi !

Til de gravide:

De jag led jeg rigtig meget med i de sidste 10 uger af min graviditet. Havde desværre en meget hård bækkenløsning, og min læge mente at jagene var forårsaget af bækkenløsningen. Det var fuldstændig som om der blevet jaget en syl op igennem hele underlivet og op til navlen..

Anmeld

2. marts 2011

Janni.

kamtok skriver:

Til de gravide:

De jag led jeg rigtig meget med i de sidste 10 uger af min graviditet. Havde desværre en meget hård bækkenløsning, og min læge mente at jagene var forårsaget af bækkenløsningen. Det var fuldstændig som om der blevet jaget en syl op igennem hele underlivet og op til navlen..

Det frygtede jeg nemlig at det kunne være, men har snakket med min læge og han sagde jeg ikke havde bækkenløsning..

Men hvad er det så?  Selvfølgelig er jeg så langt henne nu, så det kan være veer, hvad ved jeg? har jo aldrig født før 

Anmeld

2. marts 2011

kamtok

Det er ikke veer

Veer er ligesom mens.smerter bare ganget med en million - Man er ikke i tvivl, når man får en rigtig ve..

Det kan jo sagtens være en begyndende bækkenløsning (hvilket er helt normalt når man er ved at være i slutningen af graviditeten)..

Mit bedste råd er at slappe godt at i kroppen og bruge puder mellem benene .. Stop op når det gør ondt og lad endelig være med at presse dig selv mere end nødvendigt..
- Troede selv jeg var ved at føde (i Bilka), fordi jeg absolut skulle ud og handle og vade rundt på Fields, trods at jeg knap kunne gå.. Det endte med at jeg stod og vrælede af nervøsitet og smerte, og måtte lægge mig på en sofa derude  - Behøver jeg at nævne at min mand ikke tog mig med ud igen før jeg havde født

Anmeld

2. marts 2011

Janni.

Det er ikke veer

Veer er ligesom mens.smerter bare ganget med en million - Man er ikke i tvivl, når man får en rigtig ve..

Det kan jo sagtens være en begyndende bækkenløsning (hvilket er helt normalt når man er ved at være i slutningen af graviditeten)..

Mit bedste råd er at slappe godt at i kroppen og bruge puder mellem benene .. Stop op når det gør ondt og lad endelig være med at presse dig selv mere end nødvendigt..
- Troede selv jeg var ved at føde (i Bilka), fordi jeg absolut skulle ud og handle og vade rundt på Fields, trods at jeg knap kunne gå.. Det endte med at jeg stod og vrælede af nervøsitet og smerte, og måtte lægge mig på en sofa derude  - Behøver jeg at nævne at min mand ikke tog mig med ud igen før jeg havde født

Tak for beskrivelsen, altid rart når nogen kan beskrive hvordan det skal føles 

Må nok indrømme at jeg har haft nogen dage her, hvor vi har haft gæster eller har skullet noget, hvor der ikke lige har været mulighed for at slappe ordentlig af  Hvilket min nat i den grad har båret præg af i nat  Ren afslapning idag! 

Istedet for puder imellem benene bruger jeg min dyne, har det varmt konstant. Så sover mere eller mindre uden dyne - ellers forsøger at jeg at tage mandens imens jeg bruger min egen imellem benene, ups       

Underlig nok, så vågner han og er utilfreds haha 

Anmeld

2. marts 2011

Lullaby*

Til de gravide:

Jeg oplever også tit den form for jag ned gennem underlivet som I beskriver. Den kommer pludselig ud af ingenting og gør sindsygt ondt

Så jeg forhørte mig med min jordmoder og fik bekræftet min mistanke om at det er den lille der får ramt nogen nerver som strækker sig hele vejen ned gennem skeden.

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.