Jag i underlivet...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.955 visninger
21 svar
0 synes godt om
1. marts 2011

Anonym trådstarter

Hej skønne kvinder

Jeg har i to-tre ugers tid nu, haft nogle jag op igennem skeden. Faktisk gør det så ondt at jeg har rejst mig helt automatisk uden at gøre det med vilje. Min kæreste har nogle gange siddet og lignet et stort spørgsmåls tegn, fordi jeg ligepludselig helt automatisk har givet et ryk fra mig i sofaen, fordi det kommer helt bag på mig og fordi det gør så ondt.

Derudover har jeg flere gange haft sådan en underlig smerte lige ved siden af navlen. I de perioder det er der, gør det ikke ondt når jeg sidder ned, men til gengæld når jeg står oprejst med ret ryg, eller hvis jeg strækker mig helt ud.

Nogen der har prøvet det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2011

tingimor

jeg læser/lytter lige med for havde faktisk overvejet at spørg om  det samme fordi jeg har oplevet de her jag igennem skridtet de sidste dage 

Anmeld

1. marts 2011

Anonym trådstarter

tingimor skriver:

jeg læser/lytter lige med for havde faktisk overvejet at spørg om  det samme fordi jeg har oplevet de her jag igennem skridtet de sidste dage 

Bare i orden - Det gør sindssygt ondt !

Anmeld

1. marts 2011

tingimor

Anonym skriver:

Bare i orden - Det gør sindssygt ondt !

ja det gør og kan godt følge dig i man hopper pr refleks fordi det kommer så meget bag på en.. og min mand har også kikket underligt på mig et par gange.. og spurgt hvad der galt. men det bare næsten ikke til at beskriver andet en som nogle putter noget virkelig ubehaligt ned eller op igennem skridtet på en 

Anmeld

1. marts 2011

Anonym trådstarter

tingimor skriver:

ja det gør og kan godt følge dig i man hopper pr refleks fordi det kommer så meget bag på en.. og min mand har også kikket underligt på mig et par gange.. og spurgt hvad der galt. men det bare næsten ikke til at beskriver andet en som nogle putter noget virkelig ubehaligt ned eller op igennem skridtet på en 

Ja, lige præcis. Det føles lidt som en krampe og så samtidig som om at der er nogle der stikker en syl op !

Anmeld

1. marts 2011

tingimor

Anonym skriver:

Ja, lige præcis. Det føles lidt som en krampe og så samtidig som om at der er nogle der stikker en syl op !

jep lyder som samme smerte... læst lidt på google om det var noget med hvis babyen lægger langt ned men er da dejligt at få afhvide man ikke er den eneste hvor langt er du henne ?

Anmeld

1. marts 2011

Anonym trådstarter

tingimor skriver:

jep lyder som samme smerte... læst lidt på google om det var noget med hvis babyen lægger langt ned men er da dejligt at få afhvide man ikke er den eneste hvor langt er du henne ?

Hehe. Ja, det er jo så problemet - jeg er ikke gravid Det tror jeg da ihvertfald ikke, så sku jeg jo være ret langt henne uden at vide det Haha.

Anmeld

1. marts 2011

Anonym trådstarter

tingimor skriver:

Jeg havde faktisk ikke lige set du var gravid, før du skrev det Ellers ku jeg godt have fortalt dig det, for jeg læste det nemlig også på google, men det er det eneste jeg kan finde om det.

Anmeld

1. marts 2011

tingimor

Anonym skriver:

Hehe. Ja, det er jo så problemet - jeg er ikke gravid Det tror jeg da ihvertfald ikke, så sku jeg jo være ret langt henne uden at vide det Haha.

sååå det har jeg igen ide om hvad dine jag er smiler 

Anmeld

1. marts 2011

tingimor

Anonym skriver:

Jeg havde faktisk ikke lige set du var gravid, før du skrev det Ellers ku jeg godt have fortalt dig det, for jeg læste det nemlig også på google, men det er det eneste jeg kan finde om det.

men det føls lige sådan også  selv om vi lige har en bebs til forskel smiler 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.