Malucca var ved lægen i dag.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2011

Ni-ko-li-ne

Rose <3 skriver:

Nåh det vidste jeg slet ikke fandtes...

Ja det er spi. der er i restordre.....

jo min gl. læge sagde i alt fald at salbuvent var det samme som ventoline:0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2011

Klumpe-dumpe

Ni-ko-li-ne skriver:

jo min gl. læge sagde i alt fald at salbuvent var det samme som ventoline:0)

ja det er det sikkert også :) A ve ikk møj om medicins kopier

Anmeld

2. marts 2011

Jules

Håber det bedste for Malucca 

Anmeld

3. marts 2011

Barbamama

Åh jeg håber da at alt kommer til at se helt normalt ud når hun bliver scannet. Er hun stadig ikke helt i balance???

Anmeld

3. marts 2011

Klumpe-dumpe

michella80 skriver:

Åh jeg håber da at alt kommer til at se helt normalt ud når hun bliver scannet. Er hun stadig ikke helt i balance???

Nææh, det ser ud til hun er små fuld, du ved sådan lige pludselig får hun ubalance.... Men hun har også MØB og væske i det venstre øre, så det kan selvf. også spille ind.... Så nu er hun pencilin igen, så håber det bliver helt godt når hun er færdig med det.

Anmeld

3. marts 2011

Barbamama

Rose <3 skriver:

Nææh, det ser ud til hun er små fuld, du ved sådan lige pludselig får hun ubalance.... Men hun har også MØB og væske i det venstre øre, så det kan selvf. også spille ind.... Så nu er hun pencilin igen, så håber det bliver helt godt når hun er færdig med det.

Ja det er rigtigt. Der skal ikke så meget til inde i øret før det påvirker balancen. Jeg håber virkelig ikke det er noget permanent!

Anmeld

3. marts 2011

Klumpe-dumpe

michella80 skriver:

Ja det er rigtigt. Der skal ikke så meget til inde i øret før det påvirker balancen. Jeg håber virkelig ikke det er noget permanent!

Ja det håber jeg heller ikke, orker ikke mere lige nu

Men det er faktisk lidt "sjovt" for hun klør sig i øret, kikker på fingeren og siger: ad skidt, ud skralePanden

Anmeld

3. marts 2011

Klumpe-dumpe

Jules skriver:

Håber det bedste for Malucca 

Tak søde!

Anmeld

3. marts 2011

Barbamama

Rose <3 skriver:

Ja det håber jeg heller ikke, orker ikke mere lige nu

Men det er faktisk lidt "sjovt" for hun klør sig i øret, kikker på fingeren og siger: ad skidt, ud skralePanden

nåååårh hun er sgu da dejlig!!!!! Ja det er heller ikke sjovt med sådan noget snask derinde!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.