Malucca var ved lægen i dag.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2011

Klumpe-dumpe

anna-jonas skriver:

Ja, hende Malutten er sgi' en sej bette dame....................lidt som en "vælte-kop", den vender altid den rigtige vej, selvom den kommer ud for en hård medfart.

Ja hun er en rigtig vælte-peter

Ida og Malucca er de sejeste tøse-piger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2011

Ni-ko-li-ne

jeg håber luttens balance kommer sig helt! så i skal uden om en MR scanning... og der ikke er nogle men eller tilbagefald!

hvad er det for noget medicin der giver lutten teenage-look?

Anmeld

1. marts 2011

Klumpe-dumpe

JustAnotherName skriver:

NÅÅÅÅÅRHHHH !!!! Hahahahaha....
Nej nej. Jeg er skam herhjemme i det kolde Dk! ....Desværre! 

Damn jeg troede bestemt det var dig!!!!!

Anmeld

1. marts 2011

Klumpe-dumpe

Ni-ko-li-ne skriver:

jeg håber luttens balance kommer sig helt! så i skal uden om en MR scanning... og der ikke er nogle men eller tilbagefald!

hvad er det for noget medicin der giver lutten teenage-look?

Tak... Ja det håber jeg også... Det er så synd for hende, hvis hun skal i "gas" endnu engang :(

Det er spirocot.... Hun har fået mega meget af den... (Steoider) og på sygehuset var det med forstøver hver 6 time... (og bare ventoline hver 3. time) Så nu skal hun ned på 2 pust dagligt. Så håber jeg godt nok det bliver fint igen.... (tror nu ikke det genere hende, men det er altså ikke særligt kønt)

Anmeld

1. marts 2011

Ni-ko-li-ne

Rose <3 skriver:

Tak... Ja det håber jeg også... Det er så synd for hende, hvis hun skal i "gas" endnu engang

Det er spirocot.... Hun har fået mega meget af den... (Steoider) og på sygehuset var det med forstøver hver 6 time... (og bare ventoline hver 3. time) Så nu skal hun ned på 2 pust dagligt. Så håber jeg godt nok det bliver fint igen.... (tror nu ikke det genere hende, men det er altså ikke særligt kønt)

ej okay, det var da også en del... jeg fik meget ventoline som lille....

Anmeld

1. marts 2011

Klumpe-dumpe

Ni-ko-li-ne skriver:

ej okay, det var da også en del... jeg fik meget ventoline som lille....

Herhjemme får hun normalt dagligt 1 stk. singulær-pille - 1X2 pust spirocot og aomir efter behov. (Aomir er det samme som ventoline) men den har hun ikke været af med siden vinteren startede.

Men ja det er rigtig meget hun har fået.... og jeg er sådan lidt, hmmm for i den (spirocort) er der også vækshæmning i....

Anmeld

1. marts 2011

Ni-ko-li-ne

Rose <3 skriver:

Herhjemme får hun normalt dagligt 1 stk. singulær-pille - 1X2 pust spirocot og aomir efter behov. (Aomir er det samme som ventoline) men den har hun ikke været af med siden vinteren startede.

Men ja det er rigtig meget hun har fået.... og jeg er sådan lidt, hmmm for i den (spirocort) er der også vækshæmning i....

ja de har vidst lavet et "kopi" produkt, salbuvent... det er det Nikoline får når det brænder på med hosten....

nårh lille lutten, det er mange ting..... lille seje lutten

Anmeld

1. marts 2011

Klumpe-dumpe

Ni-ko-li-ne skriver:

ja de har vidst lavet et "kopi" produkt, salbuvent... det er det Nikoline får når det brænder på med hosten....

nårh lille lutten, det er mange ting..... lille seje lutten

kopi af spirocort eller aomir?

Malucca fik også en anden i dag, men kan ikke lige huske hvad den hedder, men spirocort er i restordre og hele landet..... (hvordan det så end kan lade sig gøre)

Anmeld

1. marts 2011

Ni-ko-li-ne

Rose <3 skriver:

kopi af spirocort eller aomir?

Malucca fik også en anden i dag, men kan ikke lige huske hvad den hedder, men spirocort er i restordre og hele landet..... (hvordan det så end kan lade sig gøre)

aomir...

er spirocort i restordre? ikke smart!

Anmeld

1. marts 2011

Klumpe-dumpe

Ni-ko-li-ne skriver:

aomir...

er spirocort i restordre? ikke smart!

Nåh det vidste jeg slet ikke fandtes...

Ja det er spi. der er i restordre.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.