Juhhuu, endelig hjem! :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2011

FrkLarsen

Camillee skriver:

kender ikke din historie men puha sikke mange mdr du har været til "eksamen"?!  .

men hvor er det dejligt at høre at du endelig har fået din lille pige med hjem! MAMGE GANGE TILLYKKE .

Ønsker jer det bedste!

Historien er faktisk ikke særlig lang .

Det var observationshjem eller plejefamilie, og jeg valgte jo selvfølgelig observationsshjemmet da jeg selv har været i plejefamilie og har meget dårlige erfaringer med det!!!

Jeg har sparket benene væk under kommunen, jeg ER en god mor siger de så det er jo skønt.

Opholdet hed da jeg kom '3-6 måneder' men det er åbenbart ikke noget fast! Så jeg kommer jo så først hjem omkring efter 8½måned.

Og mange tak 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2011

Kruse90

årrh det er så dejligt for jer
Hvor skal du bo henne?

Anmeld

1. marts 2011

FrkLarsen

Kruse90 skriver:

årrh det er så dejligt for jer
Hvor skal du bo henne?

Jeg skal bo i Hvalsø :-) 

Anmeld

1. marts 2011

Kruse90

FrkLarsen skriver:

Jeg skal bo i Hvalsø :-) 

Når jeg skal til sjælland, MÅ jeg bare slå et smut fordi jer

Anmeld

1. marts 2011

FrkLarsen

Kruse90 skriver:

Når jeg skal til sjælland, MÅ jeg bare slå et smut fordi jer

Det lyder som en rigtig dejlig idé  

Anmeld

1. marts 2011

Mortilelias<3

FrkLarsen skriver:

Hej tøser.

Jeg skal HJEM, jeg har fået lejlighed i et rækkehus med have til!! WEE!

Jeg har boet på observationsshjem i efterhånden 7 måneder, og glæder mig bare sådan til at komme hjem!

Jeg har været på observationsshjem, da kommunen skulle teste mine evner som mor, pga min opvækst hos alkoholikere!

(jeg fik ikke omsorg og kærlighed da jeg var spæd, og det mente kommunen heller ikke jeg kunne give videre så) 

Jeg er SÅ glad, jeg kommer hjem MED min lille pige på også efterhånden 7 måneder om MAX 1½måned!!!!

Spørg endelig hvis der er noget i vil vide!  

kender hvor glad man er , jeg broede selv ved en familie til min sæn var 6 mdr som kumun hade sadt mig i da jeg selv også er vosket ved en mor der drikker meget. ( har selv vært i pjele da jeg var mindre) men kumun mået overgi sig og indse jeg er en god mor så jeg fik min egen lejlihed da min søn var 6 mdr

Anmeld

1. marts 2011

TbCp

Sådan!!! Stort tillykke med det, hvor må det være en fantastisk følelse!

Anmeld

1. marts 2011

Camillee

FrkLarsen skriver:

Historien er faktisk ikke særlig lang .

Det var observationshjem eller plejefamilie, og jeg valgte jo selvfølgelig observationsshjemmet da jeg selv har været i plejefamilie og har meget dårlige erfaringer med det!!!

Jeg har sparket benene væk under kommunen, jeg ER en god mor siger de så det er jo skønt.

Opholdet hed da jeg kom '3-6 måneder' men det er åbenbart ikke noget fast! Så jeg kommer jo så først hjem omkring efter 8½måned.

Og mange tak 

kan godt forstå dit vælg så, men jeg tænker bare at det virker ret voldsomt? men ved selvfølgelig heller ikke hvad jeg snakker om. 

synes det er så fedt at du har fejet benene væk undet dem  hehe.

Anmeld

3. marts 2011

FrkLarsen

Tak alle sammen! 

Glæden kan ikke udtrykkes i ord!!!  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.