Juhhuu, endelig hjem! :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.058 visninger
18 svar
0 synes godt om
1. marts 2011

FrkLarsen

Hej tøser.

Jeg skal HJEM, jeg har fået lejlighed i et rækkehus med have til!! WEE!

Jeg har boet på observationsshjem i efterhånden 7 måneder, og glæder mig bare sådan til at komme hjem!

Jeg har været på observationsshjem, da kommunen skulle teste mine evner som mor, pga min opvækst hos alkoholikere!

(jeg fik ikke omsorg og kærlighed da jeg var spæd, og det mente kommunen heller ikke jeg kunne give videre så) 

Jeg er SÅ glad, jeg kommer hjem MED min lille pige på også efterhånden 7 måneder om MAX 1½måned!!!!

Spørg endelig hvis der er noget i vil vide!  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2011

LRJ

FrkLarsen skriver:

Hej tøser.

Jeg har boet på observationsshjem i efterhånden 7 måneder, og glæder mig bare sådan til at komme hjem!

Jeg har været på observationsshjem, da kommunen skulle teste mine evner som mor, pga min opvækst hos alkoholikere!

(jeg fik ikke omsorg og kærlighed da jeg var spæd, og det mente kommunen heller ikke jeg kunne give videre så) 

Jeg er SÅ glad, jeg kommer hjem MED min lille pige på også efterhånden 7 måneder om MAX 1½måned!!!!

Wee Tillykke søde !!

Anmeld

1. marts 2011

Dorthe1986

FrkLarsen skriver:

Hej tøser.

Jeg vil bare sige, tusind mange gange tillykke

Det er jo bare så dejligt for jer begge to, at komme hjem til jeres eget hjem

Ej, det er virkelig godt og dejligt at høre, at du trods kommunens bekymringer, har vist at du sagtens kan være en god mor

Anmeld

1. marts 2011

Moar2011

hvor dejligt tillykke med det

Anmeld

1. marts 2011

ønskebørn74

FrkLarsen skriver:

Hej tøser.

Hvor er du bare sej søde!!! Og skønt at du skal hjem og så til sådan et lækkert et!!!!

Lene

Anmeld

1. marts 2011

MaleneG

Sådan mille mus, super godt klaret  

Anmeld

1. marts 2011

Miia90

WeeeE tillykke søde 

Anmeld

1. marts 2011

FrkLarsen

TAK allesammen! 

Jeg er bare SÅ SÅ SÅÅÅÅ glad!

Det kan ikke beskrives hvor glad jeg er!

Jeg er glad for det sociale og det fælleskab der er herude på bagsværd observationshjem, og det kommer jeg klart til at savne, helt sikkert!

Men ikke at være overvåget hele tiden er så skøn en tanke at jeg sagtens ville kunne fælde en tårer!! 

Jeg er en GOD mor, og det er dejligt at de indser at jeg ikke er ligesom min mor!  

Anmeld

1. marts 2011

Camillee

kender ikke din historie men puha sikke mange mdr du har været til "eksamen"?!  .

men hvor er det dejligt at høre at du endelig har fået din lille pige med hjem! MAMGE GANGE TILLYKKE .

Ønsker jer det bedste!

Anmeld

1. marts 2011

Camillee

FrkLarsen skriver:

TAK allesammen! 

Jeg er bare SÅ SÅ SÅÅÅÅ glad!

Det kan ikke beskrives hvor glad jeg er!

Jeg er glad for det sociale og det fælleskab der er herude på bagsværd observationshjem, og det kommer jeg klart til at savne, helt sikkert!

Men ikke at være overvåget hele tiden er så skøn en tanke at jeg sagtens ville kunne fælde en tårer!! 

Jeg er en GOD mor, og det er dejligt at de indser at jeg ikke er ligesom min mor!  

har lige tilladt mig at citere i dit indlæg!
du jo bevidst at du er en god mor 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.