Pige???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2011

Fru'Rugaard

DLM skriver:

yep det kan sagtens ske de tager fejl, men sjældent det må da ha været noget af en overraskelse din bror fik så  

Ja meget!
De havde købt ALT i blåt! jeg troede heller ikke på ham, da han ringede kl. 07:00 om morgenen da hun var kommet ud, så siger han bare "det er en pige"- og jeg troede bare ikke på ham, for han tager altid pis på mig men til sidst blev jeg da overbevist

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2011

DLM

Fru'Rugaard skriver:

Ja meget!
De havde købt ALT i blåt! jeg troede heller ikke på ham, da han ringede kl. 07:00 om morgenen da hun var kommet ud, så siger han bare "det er en pige"- og jeg troede bare ikke på ham, for han tager altid pis på mig men til sidst blev jeg da overbevist

ahhh det var nitten, men så har de da hvis de får en dreng engang

hehe ja det er typisk brødre

Anmeld

2. marts 2011

Fru'Rugaard

DLM skriver:

ahhh det var nitten, men så har de da hvis de får en dreng engang

hehe ja det er typisk brødre

Ja, det har de i hvert fald

Anmeld

2. marts 2011

<3

Hjertelyden tydede også på pige her og vi fik den skønneste dreng så nej, det ville jeg ikke.

Jeg kender til to par som begge har fået det "forkerte" køn afvide til skanning så personligt stoler jeg ikke så meget på det

Det er først 100% sikkert når barnet er ude

Anmeld

2. marts 2011

Kongmulle

Anonym skriver:

Hvis nu I til md-skanning fik at vide at der var 90% sikkerhed for at få en pige, og jm 2 gange sagde at hjertelyden var en pige, ville I så turde købe pigetøj??? Har ikke råd til at købe mig en køns-skanning, og termin er lige om ca. 5 uger... grunden til jeg spørger, er at de i vores lokale superbrugs har 50% på alt tekstil fra på torsdag - og der var da nogle ting jeg havde forelsket mig i dernede... bare lige til at starte på...

Knus

Du kan IKKE regne med hjertelyden vedr køn. Det holder ikke. 2 af vores drenge skulle være piger så. En scanning, måske, men de kan tage fejl. 3D scanning, det er rimelig sikkert,men hvis ikke du har den mulighed så er det jo også surt.

Men køb da tøjet, og er det en dreng så sælg det igen. Hvis der er 50% rabat, så kan du jo få prisen hjem igen

Anmeld

2. marts 2011

Anonym trådstarter

Kongmulle skriver:

Du kan IKKE regne med hjertelyden vedr køn. Det holder ikke. 2 af vores drenge skulle være piger så. En scanning, måske, men de kan tage fejl. 3D scanning, det er rimelig sikkert,men hvis ikke du har den mulighed så er det jo også surt.

Men køb da tøjet, og er det en dreng så sælg det igen. Hvis der er 50% rabat, så kan du jo få prisen hjem igen

Havde slet ikke tænkt det der med at jeg kunne købe det og så sælge det igen - hvis det blev en dreng...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.