Pige???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.067 visninger
15 svar
0 synes godt om
1. marts 2011

Anonym trådstarter

Hvis nu I til md-skanning fik at vide at der var 90% sikkerhed for at få en pige, og jm 2 gange sagde at hjertelyden var en pige, ville I så turde købe pigetøj??? Har ikke råd til at købe mig en køns-skanning, og termin er lige om ca. 5 uger... grunden til jeg spørger, er at de i vores lokale superbrugs har 50% på alt tekstil fra på torsdag - og der var da nogle ting jeg havde forelsket mig i dernede... bare lige til at starte på...

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2011

Dorthe1986

Anonym skriver:

Hvis nu I til md-skanning fik at vide at der var 90% sikkerhed for at få en pige, og jm 2 gange sagde at hjertelyden var en pige, ville I så turde købe pigetøj??? Har ikke råd til at købe mig en køns-skanning, og termin er lige om ca. 5 uger... grunden til jeg spørger, er at de i vores lokale superbrugs har 50% på alt tekstil fra på torsdag - og der var da nogle ting jeg havde forelsket mig i dernede... bare lige til at starte på...

Knus

Ja den var godt nok svær.. Jeg ved ærlig talt ikke om jeg turde... Jeg har så også hørt at den med hjertelyd og køn ikke altid gælder... jeg ved ikke, jeg tror nok jeg havde købt mest neutralt.... Men igen, det er jo møgsvært....

Anmeld

1. marts 2011

Fru'Rugaard

Jordemoderen kan da ikke hører om det er en pige el. dreng?
eller er det gået min næse forbi?

Anmeld

1. marts 2011

DLM

Fru'Rugaard skriver:

Jordemoderen kan da ikke hører om det er en pige el. dreng?
eller er det gået min næse forbi?

hjertelyden hos drenge er hurtigere

Anmeld

1. marts 2011

DLM

DLM skriver:

nej sluder pigers hjertelyd er hurtigere sorry

Anmeld

1. marts 2011

Fru'Rugaard

DLM skriver:

Nå okay, så tror jeg nu at jeg stoler mest på kønsscaningen ved 20-21 uge
Da jeg var gravid, fik vi af vide at det var en pige ved den scanning, og det var det - men min bror fik af vide at det var en dreng, men det var en pige da "han" kom ud

Anmeld

1. marts 2011

Anonym trådstarter

det med hjertelyden har noget at gøre med i hvilken rytme hjertet slår - og de 2 gange hun har talt, har det begge gange været en piges hjerterytme... men det kan være jeg bare skal erhverve mig nogle bodystocks med lange ærmer... det er jo også fint nok... om ikke andet kan jeg da altid bruge som undskyldning at købe et sæt tøj til min venindes baby, der 100% er en pige...

Anmeld

1. marts 2011

DLM

Fru'Rugaard skriver:

Nå okay, så tror jeg nu at jeg stoler mest på kønsscaningen ved 20-21 uge
Da jeg var gravid, fik vi af vide at det var en pige ved den scanning, og det var det - men min bror fik af vide at det var en dreng, men det var en pige da "han" kom ud

hehe det gør jeg bestemt også man kunne tydeligt se vi ventede os en dreng til md- scanning

Anmeld

1. marts 2011

Fru'Rugaard

DLM skriver:

hehe det gør jeg bestemt også man kunne tydeligt se vi ventede os en dreng til md- scanning

Men, nogle kan jo tage fejl, men det er jo sjældent at det sker

Anmeld

1. marts 2011

DLM

Fru'Rugaard skriver:

Men, nogle kan jo tage fejl, men det er jo sjældent at det sker

yep det kan sagtens ske de tager fejl, men sjældent det må da ha været noget af en overraskelse din bror fik så

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.