Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
jaaaaa... mors kæmpe baby
Jeg smider lige nogle nye billeder af hende ind i albummet når jeg har fået overført dem fra de andre kameraer, telefoner osv Har du set det nye på facebook? Af hende og den nye bil?
Laulund87 skriver: Ihh så kom billederne Hvor er hun bare blevet stor smukke Er du vimmer jeg glæder mig til at møde hende en dag
Ihh så kom billederne
Hvor er hun bare blevet stor smukke
Er du vimmer jeg glæder mig til at møde hende en dag
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Caroline86 skriver: jaaaaa... mors kæmpe baby Jeg smider lige nogle nye billeder af hende ind i albummet når jeg har fået overført dem fra de andre kameraer, telefoner osv Har du set det nye på facebook? Af hende og den nye bil?
Nej det har jeg ikke! Smutter fluks derind
Jeg har ikke facebookMen vil også se hende og den nye bil
Sikke stor og fin hun er
Dejligt at se billeder og at I vil dele lidt med os fra den STORE dag...
Nu er det snart Liva´s tur - 31 marts
Kruse90 skriver: Jeg har ikke facebookMen vil også se hende og den nye bil
Så skidt da
Caroline86 skriver: Så skidt da
waw hvor er den bil flotDen må hun være blevet glad forTager hun turer rundt i stuen?
Kruse90 skriver: waw hvor er den bil flotDen må hun være blevet glad forTager hun turer rundt i stuen?
oh yes... hun DRØNER rundt
Caroline86 skriver: oh yes... hun DRØNER rundt
Hvor er det dejligt skat
Hej smukke!
Et STORT TILLYKKEE med Laura! Hvor ser det bare dejligt og hyggeligt ud! Har haft en lille pause fra siden her, så har slet ikke set det før nu!
Men det ser rigtig hyggeligt, dejligt og idylisk ud!
SSL skriver: Hej smukke! Et STORT TILLYKKEE med Laura! Hvor ser det bare dejligt og hyggeligt ud! Har haft en lille pause fra siden her, så har slet ikke set det før nu! Men det ser rigtig hyggeligt, dejligt og idylisk ud!
tak, smuksak
Jeg har savnet dig!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128