Nåååå.... Jeg må jo hellere udnytte tavsheden i huset og få fortalt om Lauras 1 års fødselsdag og vise lidt billeder.
Fredag d.18. februar vækkede vi prinsessen ved 7-tiden
Hun var i fantastisk humør og kom ind i mors og fars seng hvor hun fik sin 1. gave
Så legede vi, hyggede os, sang fødselsdagssang og havde det dejligt. Vi stod op og spiste morgenmad, brugte god tid på at finde fødselsdagstøj og pusle/hygge. Kl 08.37 SMÆKKYSSEDE vi på hver vores kind og sagde "NAAAAAAJ. nu er baby 1 helt år" (og mor græd en lille tåre
). Da vi kiggede ud af vinduet sneede det 
Så tog vi i vuggestuen og blev mødt med smil, hurra'er og flaget hejst udenfor. Ungerne blev sat omkring bordet, der kom dug på, lys i lagkagen (sådan en lille træ-lagkage de har til fødselsdagene
) og der blev sunget. Så fik putterne frugt og de bananpandekager jeg havde bagt aftenen inden blev lunet og de fik en hver - KÆÆÆÆÆMPE hit 
Da børnene havde leget lidt og kysset Laura tillykke med fødselsdagen tog vi hende med hjem igen. Vi hyggede lidt og tog derefter hjem til mormor og morfar for at lave gavebord og spise lidt frokost. Efter gavebord kørte vi hjem igen og gjorde lidt rent og gjorde klar til det store ryk ind dagen efter.
Turen gik igen hjem til mine forældre hvor Daniels far og hans kæreste var kommet og vi fik en fantastisk 5-retters middag 
Laura var desværre ikke helt på toppen og begyndte at få feber om aftenen (det skulle vise sig at vare ved lææænge)
Da vi kom hjem fra mine forældre havde vi fået besøg af en af mine dejlige veninde og hendes kæreste. De endte med at blive hele weekenden 
Lørdag stod vi op ved 7-8-tiden og gjorde de sidste sager klar (løs STRESSSSSS over at jeg skulle nå at lave en kage til kl.10) og så væltede det ellers ind med mennesker hele dagen! Hele min familie kom og sagde tillykke og vi endte med at være omkring 40 mennesker (heldigvis var alle her ikke på samme tid, men næsten
) Det var en SKØN dag, selvom Laura desværre var syg med feber og snot. Hun var i fantastisk humør og nød al opmærksomheden og alle gaverne! 
Nå.. jeg må hellere lade være med at skrive mere.. hæhæ! Ender jo med I falder i søvn inden I når til billederne 
Her er lidt billeder fra fredag. Vi glemte desværre det med billeder det meste af tiden.. ups!
Knus Caroline - nu mor til tumling 
ps. 1-tallet på bordet er skrevet med rosiner. Endnu en ting der bragte stooor glæde hos prinsessen!