Kæmpe dilemma: Få fjernet mandler eller ej?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2011

9510

Jeg ville hvis det var mig der stod med en søn på dins alder vente med at få det gjort til han var noget ældre,,, men det er også af personlige grunde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2011

132319

9510 skriver:

Jeg ville hvis det var mig der stod med en søn på dins alder vente med at få det gjort til han var noget ældre,,, men det er også af personlige grunde

Må jeg spørge, hvilke grunde det er? Du kan evt. skrive til mig i en besked hvis du ikke ønsker det skal ligge i åbent forum. 

Anmeld

1. marts 2011

9510

MHK skriver:

Må jeg spørge, hvilke grunde det er? Du kan evt. skrive til mig i en besked hvis du ikke ønsker det skal ligge i åbent forum. 

Har sendt pb, håber ikke det er for voldsomt

Anmeld

1. marts 2011

132319

Har sendt pb, håber ikke det er for voldsomt

Tak for dit svar og brev.

Nu er det helt klart for mig at han IKKE skal have dem fjernet nu, det tør jeg simpelthen ikke 

Anmeld

1. marts 2011

9510

MHK skriver:

Tak for dit svar og brev.

Nu er det hekt klart for mig at han IKKE skal have dem fjernet nu, det tør jeg simpelthen ikke 

Nej det kan jeg godt forstå

Anmeld

1. marts 2011

wamse

Min datter fik fjernet polypperne i maj 2010, og havde selvfølgelig også dine bekymringer, men når det er sagt, så var min datter påvirket af aldrig at få en ordenlig søvn pga snorken. Hun var træt og uoplagt hver dag, og det var mit ansvar at hun  kunne få en bedre dag.

Det må have været hårdt for min datter, at være uoplagt hver eneste dag.

Ja der findes ulykkelige skæbner, hvor noget går galt, men jeg tror, at hvis du holder det op imod hvor mange der får fjernet mandler/polypper, så er det en meget lille risiko.

Min søn fik fjernet både polypper og mandler da han var 6, også uden problemer.

Jeg ville uden tvivl vælge at få dem fjernet, for den positive effekt det havde på min datter og søn var helt vildt.

Anmeld

1. marts 2011

132319

wamse skriver:

Min datter fik fjernet polypperne i maj 2010, og havde selvfølgelig også dine bekymringer, men når det er sagt, så var min datter påvirket af aldrig at få en ordenlig søvn pga snorken. Hun var træt og uoplagt hver dag, og det var mit ansvar at hun  kunne få en bedre dag.

Det må have været hårdt for min datter, at være uoplagt hver eneste dag.

Ja der findes ulykkelige skæbner, hvor noget går galt, men jeg tror, at hvis du holder det op imod hvor mange der får fjernet mandler/polypper, så er det en meget lille risiko.

Min søn fik fjernet både polypper og mandler da han var 6, også uden problemer.

Jeg ville uden tvivl vælge at få dem fjernet, for den positive effekt det havde på min datter og søn var helt vildt.

Hjalte fik også fjernet polypper for et års tid, uden problemer.

Jeg tør ikke at han får dem fjernet, udfra det jeg har læst om det nu. Måske om 3 år, men ikke nu 

Anmeld

1. marts 2011

Jolene

Jeg fik selv mandlerne fjernet, da jeg var 15. Jeg havde MEGET ondt bagefter. Jeg lå på stue med en 3-årig dreng, der var frisk og og i hopla efter operationen. Jo yngre, jo hurtigere er man frisk. MEN nu kener jeg ikke risikoen, når man er i å-års alderen. Jeg blev ikke oplyst om nogen risiko.

Positive ting: Jeg var ikke syg i næsten et år efterfølgende. Jeg får ikke halsbetændeælse og ligger med 40 i feber, som jeg plejede. Folk kan forstå, hvad jeg siger. Jeg kan spise popkorn, uden kornene sætter sig fast i halsen

Anmeld

1. marts 2011

sweet

MHK skriver:

Det er jeg også sikker på at han vil synes er toppen 

ja det tænkte jeg nok han vil  ringede lige for at høre min mor om hun kan huske hvor lang tid jeg tog om at komme oven på efter operationen... hun fortalte faktisk at min storesøster og lillbror har også fået dem fjernet.. mig og min lillebror var små da vi fik det gjort og hun mener det tog ca en uges tid så var halsen ikke øm mere men det var dog ikke alt mad vi kunne spise den uge da det er ømt når man synker... min søster var omkring 13-15 år da hun fik sine fjernet... og mig og min søster fik enda også fjernet polypper på samme tid fordi vi led af migræne tit og snorkede helt vildt...

Anmeld

1. marts 2011

Aves.

Min søn var lige blevet 3 år da han fik sine fjerne. De var meget store og han rømmede sig når han spiste fordi der var så lidt plads og sov dårligt.

Jeg er glad for han fik det gjort som lille og ikke skulle vente til han var voksne ligesom jeg. Men det var da en hård omgang, men ingen vælger det vel " for sjov" men fordi der er en tungtvejende grund.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.