Kirle skriver:
Jep - kender alt til det, en af grundene til at jeg først er blevet diagnostiseret med for lavt blodtryk nu som voksen 
Hm det er jeg sgu ked af at høre, en ting er hvis man kun æder pizza og sidder foran skærmen derhjemme men du er jo slank, lever fornuftigt og er aktiv i løbet af dagen... Håber de finder en lille ting som gør du kan helt slippe for det ellers at de i det mindste finder den rette dosis og type for medicin 

Og du har fået tjekket dine B vitamin tal? Da jeg var syg i sommers - havde en streptokok halsbetændelse der ikke ville gå væk, der blev jeg tjekket for alt, og fik blandt andet afvide nemlig pga. at mit lave blodtryk - der de opdagede det - at jeg var fin med vitaminerne og det var jeg også undtagen D-vitamin som jeg så har taget lige siden. Men der var nemlig noget med de der B vitaminer som jeg ikke kan huske fordi det jo så ikke var relevant for mig... Måske du skulle spørge din læge? Det ville jo være genialt hvis det "bare" var det...
Jeg fik ellers noget medicin der virkede fint, men problemet er at vi overvejer engang ud i fremtiden, om vi skal have et barn mere og der måtte jeg ikke få en medicin jeg normalt har fået. Derfor skulle jeg så skifte til det her, det er jeg nødt til hvis jeg engang vil være gravid 
Jeg skal lige høre ham næste gang med de vitaminer, jeg får jævnligt taget blodprøver og de har også tjekket noget med nyrerne og alt muligt andet...
Jeg forsøger at leve forholdsvis sundt, jeg er ikke overvægtig og i november/december startede jeg i motionscenter, jeg ryger ikke længere så jeg synes jo jeg gør hvad jeg kan....
Men ja det ville være fantastisk hvis de kunne finde bare en lille bitte ting som var skylden...
Men med dig hvordan viser det sig så? Og kan man få "blodtryks-hævende"-medicin?
Jeg tænker at du må være svimmel tit?
Anmeld