Arrrgghhh

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.150 visninger
21 svar
0 synes godt om
1. marts 2011

TbCp

Jamen for hede hule hel****

Er jo kommet på ny medicin og det virker bare ikke!!!! Blodtrykket er alt for højt, igår var det oppe på 160/112 (hvor det max må være 140/90) Har hele tiden hovedpine og det er næsten ikke til at holde ud.

Havde en tid på sygehuset inden vinterferien som jeg var nødt til at ændre fordi mit ene dagplejebarn ikke havde pasning, så nu skal jeg vente helt til 14. marts!!! Jeg kan da ikke gå rundt med hovedpine så længe

Jeg må ringe på sygehuset imorgen og høre hvad jeg skal gøre.

Måtte bare lige lufte ud! Synes det er så træls at jeg skal bøvle med det sk*de blodtryk!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2011

oo

det er det sgu da også!!!

men jeg kom alligevel til at smile en lillebitte smule, fordi du indledte indlægget, så jeg fik et billed af en Tina der sprang rundt og bandede, knaldrød i pæren  og tænkte straks "pas på blodtrykket!"

Anmeld

1. marts 2011

Ni-ko-li-ne

oh nooooo!

jeg synes det er en god ide at ringe til sygehuset imorgen!!! du kan ikke rende rundt sådan!

Anmeld

1. marts 2011

ooo

Jeg vil også sige du skal ringe til sygehuset, for det går da ikke at du har ondt i hovedet og har så højt blodtryk, i forhold til hvad det må være.

Og nu forestiller jeg mig så også at du render rundt og er heeeelt rød i krydderen. Tak Trine.

Anmeld

1. marts 2011

TbCp

Tjuhl skriver:

det er det sgu da også!!!

men jeg kom alligevel til at smile en lillebitte smule, fordi du indledte indlægget, så jeg fik et billed af en Tina der sprang rundt og bandede, knaldrød i pæren  og tænkte straks "pas på blodtrykket!"

Jamen altså jeg ser næsten også sådan ud!!! Er så træææææt af at det ikke bare kan opføre sig normalt!

Anmeld

1. marts 2011

TbCp

Ni-ko-li-ne skriver:

oh nooooo!

jeg synes det er en god ide at ringe til sygehuset imorgen!!! du kan ikke rende rundt sådan!

Carsten har også næsten haft vredet armen om på mig idag for at få mig til at love at jeg ringer derud imorgen

Anmeld

1. marts 2011

TbCp

Metchen skriver:

Jeg vil også sige du skal ringe til sygehuset, for det går da ikke at du har ondt i hovedet og har så højt blodtryk, i forhold til hvad det må være.

Og nu forestiller jeg mig så også at du render rundt og er heeeelt rød i krydderen. Tak Trine.

Noget i den her stil

Anmeld

1. marts 2011

Ni-ko-li-ne

TbCp skriver:

Carsten har også næsten haft vredet armen om på mig idag for at få mig til at love at jeg ringer derud imorgen

Godt! Carsten!

Anmeld

1. marts 2011

<3

Jamen du må også love os herinde at du ringer i morgen for det er da ikke engang højt men ALT for højt! (siger jeg uden at have specielt meget kendskab til det)

(Må jeg spørge om der er en grund til det høje blodtryk? Jeg selv har lavt så vil gerne vide hvordan man kommer op i det røde felt )

Og jo tak for det fantastiske billede Trine - du kan noget med ord

Anmeld

1. marts 2011

TbCp

Kirle skriver:

Jamen du må også love os herinde at du ringer i morgen for det er da ikke engang højt men ALT for højt! (siger jeg uden at have specielt meget kendskab til det)

(Må jeg spørge om der er en grund til det høje blodtryk? Jeg selv har lavt så vil gerne vide hvordan man kommer op i det røde felt )

Og jo tak for det fantastiske billede Trine - du kan noget med ord

Jeg skal have ringet! Det er så trættende når det er så højt og med hovedpine oveni er jeg bare træt træt træt....

De ved ikke hvorfor det er for højt, har været igennem et hav af tests men der er intet "unormalt". Det har været sådan fra før jeg blev gravid med Liva, dog først behandlet efter da vi troede at det blot steg når jeg var ved lægen... du ved det der "hvide-kittel-syndrom"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.