Inseminering...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2011

oo

Miss BananaHammock skriver:

Hejsa :-)

Gonal - F sprøjten.. er den normal? Jeg har nemlig kun skulle tage hormonpiller i 5 dage også skal jeg skannes på søndag..

tjae...det ved jeg ikke om den er, de plejer jo at skræddersy behandlingerne til de forskellige kvinder/par

jeg har aldrig IKKE skulle tage den...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2011

Miss BananaHammock

Tjuhl skriver:

tjae...det ved jeg ikke om den er, de plejer jo at skræddersy behandlingerne til de forskellige kvinder/par

jeg har aldrig IKKE skulle tage den...

ok. tak for svar!

Anmeld

1. marts 2011

ønskebørn74

Anonym skriver:

Hey girls..

Hvordan foregår en IUI-H ?! Gør det ondt ?! Hvad er chancerne for en graviditet?!

Jeg havde samme forløb som Trine (Tjuhl) med den forskel at jeg fik gonal-F 5-7 dage i MEGET lav dosis da jeg har PCOS og har store chancer for overstimolering og danne for mange æg..

Held og lykke med det!!

Anmeld

1. marts 2011

quindelist

Jeg fik kun pergotime i 5 dage og så selvfølgelig ægløsningssprøjten. Blev gravid i første forsøg trods ret dårlig sædkvalitet.

Anmeld

1. marts 2011

Miss BananaHammock

quindelist skriver:

Jeg fik kun pergotime i 5 dage og så selvfølgelig ægløsningssprøjten. Blev gravid i første forsøg trods ret dårlig sædkvalitet.

Ihh hvor dejligt at høre. Så er der håb, selvom min søster lige har skræmt mig med at de i nordjylland har sagt at pergotime overhovedet ikke virker og er spild af penge. 

Anmeld

1. marts 2011

quindelist

Man skal vist generelt aldrig lade sig skræmme af noget andre har hørt.....Jeg skal ikke kunne sige noget om hvor stor en forskel de 5 dage på pergotime har gjort -men jeg blev insemineret lige før min 36 års fødselsdag så har altså ikke æg der er lagt i går *smiler* men det viste sig at være den rette behandling for mig. Jeg er 14+0 i dag.

Anmeld

1. marts 2011

quindelist

Miss BananaHammock skriver:

Ihh hvor dejligt at høre. Så er der håb, selvom min søster lige har skræmt mig med at de i nordjylland har sagt at pergotime overhovedet ikke virker og er spild af penge. 

Glemt at citere i ovenstående svar, -hader at skrive fra min Tlf

Anmeld

1. marts 2011

Miss BananaHammock

quindelist skriver:

Man skal vist generelt aldrig lade sig skræmme af noget andre har hørt.....Jeg skal ikke kunne sige noget om hvor stor en forskel de 5 dage på pergotime har gjort -men jeg blev insemineret lige før min 36 års fødselsdag så har altså ikke æg der er lagt i går *smiler* men det viste sig at være den rette behandling for mig. Jeg er 14+0 i dag.

Ihhh.. endnu en lykkelig slutning... jeg vælger selv at danne min mening om pergotime, før jeg lytter til søs 

Anmeld

1. marts 2011

Anonym trådstarter

ønskebarn74 skriver:

Jeg havde samme forløb som Trine (Tjuhl) med den forskel at jeg fik gonal-F 5-7 dage i MEGET lav dosis da jeg har PCOS og har store chancer for overstimolering og danne for mange æg..

Held og lykke med det!!

Takker... håber snart det lykkes

Anmeld

1. marts 2011

tinasmor

Jeg synes slet ikke det gjorde ondt overhoved. Ville 100 gange hellere insemineres end til check hos tandlægen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.