Hvor lang tid gik i hjemme?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2011

Benjamins'mor

Jeg gik hjemme 3 mdr før fødslen. Og har gået hjemme 2 mdr efter fødslen nu. Har 10 mdr tilbage.

Så det vil sige efter fødslen 1 år har jeg valgt at gå hjemme.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2011

Clisolka

k skriver:

Hej allesammen.

Jeg var lidt nysgerrig om hvor lang tid gik i hjemme, efter fødselen?

Og om det var for at spare penge eller fordi i ønskede dette?

Tusind tak!

Viktoria

Jeg har valgt at gå hjemme med Isabella til hun er omkring 10-11 måneder gammel. Godt nok mister jeg mange penge, men jeg får aldrig den tid tilbage med hende - så må vi spare andre steder  Når først jeg er tilbage på arbejdet når jeg at se hende 2-3 timer dagligt, hvis jeg er heldig 

Anmeld

9. marts 2011

henh01

Jeg skal starte på arb igen når Noam er 10½ mdr, er ikke glad for at han "allerede" skal i inst dér, men har taget de normale barsel. Jeg har desværre ikke råd til at forlænge denne. Men må da indrømme at jeg håber at blive fyret så jeg kan gå hjemme indtil jeg får et nyt job. Synes han er alt for lille til at skulle i inst og ville meget gerne have længere tid med ham. Faktisk har jeg undersøgt mulighederne for at passe eget barn hjemme, men det er bare ikke sådan ligetil.

Anmeld

9. marts 2011

Jibbe

Jeg kommer til at gå hjemme 8 1/2 måned. Min mand var hjemme 2 måneder med mig i starten. Jeg synes det er det helt rigtige for os da vi er meget alene og jeg virkelig trænger til at komme ud og arbejde igen og se andre mennesker. Hellere det end at køre sur i barslen som jeg er ved.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.