Hvor lang tid gik i hjemme?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

801 visninger
13 svar
0 synes godt om
1. marts 2011

katoef

Hej allesammen.

Jeg var lidt nysgerrig om hvor lang tid gik i hjemme, efter fødselen?

Og om det var for at spare penge eller fordi i ønskede dette?

Tusind tak!

Viktoria

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg gik hjemme i 10 1/2 mdr. med min dreng og i 9 1/2 mdr. med min pige. Min mand gik hjemme med dem begge i 1 mdr., da jeg startede på arbejde.

Jeg gik gerne hjemme længere, men økonomien var ikke lige til det.

Anmeld

1. marts 2011

Aves.

Så længe som muligt...1½ år med hver...og det var for at give børnene de bedste betingelser....og så er det jo skønt at have tid med de små pus.. selv at opleve det første skridt, de første ord...

Anmeld

1. marts 2011

katoef

super tak  

Anmeld

1. marts 2011

oo

jeg kommer til at gå hjemme til Sol er 22 måneder og det er ganske selvvalgt

Anmeld

1. marts 2011

TbCp

Jeg gik hjemme 1 år.

Anmeld

1. marts 2011

Kindfed

Hvordan i alverden kan I gå så længe, 1½ år og 22 mdr? Jeg går lige under 9 mdr, fordi min kæreste tog 3 mdrs barsel sammen med mig i starten.

Man sparer absolut ikke penge ved at gå hjemme, i hvert fald ikke hvis man har et job. Jeg får omkring 7500,- mindre hver måned.

Anmeld

1. marts 2011

Rockertand

k skriver:

Hej allesammen.

Jeg var lidt nysgerrig om hvor lang tid gik i hjemme, efter fødselen?

Og om det var for at spare penge eller fordi i ønskede dette?

Tusind tak!

Viktoria

Man kan ikke spare penge ved at gå hjemme - det er en udgift og en prioritering som så meget andet, alt efter din indtægt, så mister du mange penge, men har så glæden ved at gå hjemme med dit barn.

Jeg vil også gerne have en forklaring på, hvordan folk kan gå hjemme 22 mdr., hvis man har normalt arbejde??

Jeg går hjemme 14 måneder, og der er indregnet både omsorgsdage, ferie, 1 måneds barselsdagpenge, almindelig barsel, - kunne have taget lidt mere, men har valgt at gå på nedsat tid bagefter - som så betales af noget af barslen.

Anmeld

1. marts 2011

Dorthe1986

Altså nu er jeg studerende, så min måde at holde barsel på, bliver lidt atypisk. Jeg er sat til at føde 14. april og satser på at have mine opgaver færdige til der, så de blot skal afleveres. Går til mundtlig eksamen i juni, hvorefter jeg har ferie til 1. september... derefter studerer jeg hjemmefra, så går hjemme men har ikke helt fri

Og min plan er at lillemanden kommer i dagpleje, til februar, altså når han er godt 10 måneder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.