Jdm imorgen kan man??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2011

MIWULA

tazz skriver:

Ja, det kommer lidt an på hvoran man tæller  Ingen ved hvornår jeg er blevet gravid selvom jeg faktisk var i behandling, så min termindato lå fra alt mellem 15/10 og 29/10 alt efter hvem der talte of scannede. Blev sat igang d. 1/11 og blev skrevet som 40+5.

Mit problem var, at jeg havde veer, men åbenbart har den defekt at jeg ikke laver modningshormoner, så der skete bare ikke fis. Til sidst havde jeg bare så ondt og var så træt og ødelagt, at jeg tog sagen i egen hånd og belejrede dem indtil de ikke gad se på mig mere. - Det hjalp

okey hva betyder det du ikke laver modningshormoner?? Er nok lidt dum. Hehe  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2011

tazz

MIWULA skriver:

okey hva betyder det du ikke laver modningshormoner?? Er nok lidt dum. Hehe  

Jeg ved ikke hvorfor jeg ikke gør det. Men det betød at jeg selvom jeg var en uge over tid, så var jeg på ingen måde var begyndt at modne mig så jeg var klar til fødsel. Min livmoderhals var 3,5 cm lang og hård og jeg var totalt lukket selvom jeg havde haft veer i 14 dage.  Jeg blev noteret ned til, at være på stadie som en gravid i 20. uge.

Det betød så også, at da jeg endelig fik en stikpille, så gik der kun et par timer inden alt var modnet og jeg var i fuld fødsel

Anmeld

1. marts 2011

MIWULA

tazz skriver:

Jeg ved ikke hvorfor jeg ikke gør det. Men det betød at jeg selvom jeg var en uge over tid, så var jeg på ingen måde var begyndt at modne mig så jeg var klar til fødsel. Min livmoderhals var 3,5 cm lang og hård og jeg var totalt lukket selvom jeg havde haft veer i 14 dage.  Jeg blev noteret ned til, at være på stadie som en gravid i 20. uge.

Det betød så også, at da jeg endelig fik en stikpille, så gik der kun et par timer inden alt var modnet og jeg var i fuld fødsel

Hold da op sikke noget dog. Men godt det gik stærkt da du blev sat i gang.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.