Jdm imorgen kan man??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

853 visninger
12 svar
0 synes godt om
1. marts 2011

MIWULA

Så er det imorgen jeg skal til jdm selvom hun sagde sidst hun ikk regnede med og se mig igen.  Nåå men de kan jo ikk altid skyde rigtigt.

Jeg er gået 4 dage over tid imorgen og mit spørgsmål er så om man kan bede ens jdm om og gå op og rode lidt så fødslen måske går i gang?? Meget rart og vide om det er hende der bestemmer eller mig?? Hehe Håber nogle kan svare mig.  

Er ved at gå ud af mit gode skind eftersom lillemanden har ligget klar så LÆNGE og der er stadig ikk sket en skid.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2011

Ni-ko-li-ne

MIWULA skriver:

Så er det imorgen jeg skal til jdm selvom hun sagde sidst hun ikk regnede med og se mig igen.  Nåå men de kan jo ikk altid skyde rigtigt.

Jeg er gået 4 dage over tid imorgen og mit spørgsmål er så om man kan bede ens jdm om og gå op og rode lidt så fødslen måske går i gang?? Meget rart og vide om det er hende der bestemmer eller mig?? Hehe Håber nogle kan svare mig.  

Er ved at gå ud af mit gode skind eftersom lillemanden har ligget klar så LÆNGE og der er stadig ikk sket en skid.

jeg har hørt om at JM kan lave en hindeløsning... det kunne du måske godt spørge ind til

Anmeld

1. marts 2011

MIWULA

Ni-ko-li-ne skriver:

jeg har hørt om at JM kan lave en hindeløsning... det kunne du måske godt spørge ind til

Ja det tænkte jeg oz jeg ville men tror du hun vil gøre det??

Anmeld

1. marts 2011

Ni-ko-li-ne

MIWULA skriver:

Ja det tænkte jeg oz jeg ville men tror du hun vil gøre det??

det aner jeg ikke.... det er vidst en meget individuel vurdering... hvis du har det fint og baby har det fint, kan det godt ske hun ikke vil

Anmeld

1. marts 2011

MIWULA

Ni-ko-li-ne skriver:

det aner jeg ikke.... det er vidst en meget individuel vurdering... hvis du har det fint og baby har det fint, kan det godt ske hun ikke vil

Ihh så blir jeg sku sur for orker ikk mere. Bare af og høre alt det der med de er begyndt og snakke om at det er farligt for babyerne og blive derinde for længe.  

Anmeld

1. marts 2011

tazz

I sidste ende er det en læge som bestemmer, men man kan godt tale sin sag. Eller som jeg, tage turen på fødegangen på nærmest daglig basis inden de gav op og satte mig igang

Anmeld

1. marts 2011

Ni-ko-li-ne

MIWULA skriver:

Ihh så blir jeg sku sur for orker ikk mere. Bare af og høre alt det der med de er begyndt og snakke om at det er farligt for babyerne og blive derinde for længe.  

men det skal du helt klart tale med hende om jo:0)

Anmeld

1. marts 2011

MIWULA

tazz skriver:

I sidste ende er det en læge som bestemmer, men man kan godt tale sin sag. Eller som jeg, tage turen på fødegangen på nærmest daglig basis inden de gav op og satte mig igang

Haha okey. Hvornår satte de dig igang så?? Og hva sagde du der var galt hver gang du tog på fg???

Anmeld

1. marts 2011

MIWULA

Ni-ko-li-ne skriver:

men det skal du helt klart tale med hende om jo:0)

Ja det skal jeg bestemt.

Anmeld

1. marts 2011

tazz

MIWULA skriver:

Haha okey. Hvornår satte de dig igang så?? Og hva sagde du der var galt hver gang du tog på fg???

Ja, det kommer lidt an på hvoran man tæller  Ingen ved hvornår jeg er blevet gravid selvom jeg faktisk var i behandling, så min termindato lå fra alt mellem 15/10 og 29/10 alt efter hvem der talte of scannede. Blev sat igang d. 1/11 og blev skrevet som 40+5.

Mit problem var, at jeg havde veer, men åbenbart har den defekt at jeg ikke laver modningshormoner, så der skete bare ikke fis. Til sidst havde jeg bare så ondt og var så træt og ødelagt, at jeg tog sagen i egen hånd og belejrede dem indtil de ikke gad se på mig mere. - Det hjalp

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.