Dobbelt morale der vil noget!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2011

An&Jo

FrøkenHedegaard skriver:

Bliver da spændene hvad hun siger til det - lad endelig falde en UPDATE

skal nok lade en update falde.. Hvis hun altså svarer mig.. Det kan jo også være en fejl.. LOL

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2011

An&Jo

FrøkenHedegaard skriver:

Bliver da spændene hvad hun siger til det - lad endelig falde en UPDATE

hun svarede tilbage at hun ville give mig en undskyldning og det var gået op for hende nu at jeg havde ret dengang da jeg sagde at hvis man ikke sang efter hendes hoved så blev hun bare sur.. desuden skrev hun at hun udemærket kunne forstå hvis jeg ikke ville snakke mere med hende..  

Sidder så nu og overvejer om jeg kan tilgive alle de ting hun sagde til mig dengang og så give hende en chance mere, eller om jeg bare skal takke af og sige farvel fuldstændig til hende.. Men sidder også bare lidt og tænker at der måske er en skjult agenda ved den pludselige undskyldning..

Anmeld

1. marts 2011

Gittemor09

jeg er desværre, og kun desværre naiv i nogle situationer, og jeg bærer ikke nag, eller afviser en undskyldning... sådan er jeg bare... hader uvenskaber, og elsker at snakke med alle folk.... men derfor kan jeg alligevel godt sige min mening og blive sur... nå, lige et sidespring.. sorry...

men jeg synes at du skal gøre hvad du føler vil være bedst.. ja, det er lettere sagt end gjort, for ligger der noget lumsk bag den undskyldning... er hun bare nysgerrig omkring dit liv.. eller hvad er det... men måske prøv at giv hende en chance, og forklar hende at det kun er en chance, og hun bliver smidt ud af dit liv, hvis der sker noget lignende igen, eller hun på andre måder træder dig over tæerne..

Anmeld

1. marts 2011

katoef

Og så er der dem der ikke har Facebook. ejjj man slipper for meget lort

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.