Dobbelt morale der vil noget!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

915 visninger
13 svar
0 synes godt om
1. marts 2011

An&Jo

Har en eks veninde som jeg brød med for nogle måneder siden fordi hun ikke kunne finde ud af at betale nogle penge tilbage som hun skyldte osv, og hun var ubehøvlet hver gang jeg spurgte til pengene.. Hun sagde så dengang at hun ALDRIG ville snakke med mig mere, og jeg skulle bare holde mig langt væk fra hende..

Idag logger jeg så på facebook til en venneanmodning fra hende?? Hvordan skal den lige forståes??

det skal lige siges at hun slettede ALLE fra det gym vi har gået sammen på, og nu er hun pludselig venner med alle igen.. Skal man bare lade hende bestemme hvad hun vil hvornår hun vil??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2011

Caroline86

jeg ville da bare lade være med at acceptere?

Anmeld

1. marts 2011

Brams

mortilj skriver:

Har en eks veninde som jeg brød med for nogle måneder siden fordi hun ikke kunne finde ud af at betale nogle penge tilbage som hun skyldte osv, og hun var ubehøvlet hver gang jeg spurgte til pengene.. Hun sagde så dengang at hun ALDRIG ville snakke med mig mere, og jeg skulle bare holde mig langt væk fra hende..

Idag logger jeg så på facebook til en venneanmodning fra hende?? Hvordan skal den lige forståes??

det skal lige siges at hun slettede ALLE fra det gym vi har gået sammen på, og nu er hun pludselig venner med alle igen.. Skal man bare lade hende bestemme hvad hun vil hvornår hun vil??

Tror jeg ville ignorere den anmodning

Anmeld

1. marts 2011

An&Jo

Caroline86 skriver:

jeg ville da bare lade være med at acceptere?

har heller ikke accepteret, men derimod sendt en PB til hende om at jeg ikke troede hun ville snakke med mig mere..

Anmeld

1. marts 2011

Fru.Mäes <3

mortilj skriver:

Jeg ville acceptere hende, også skrive med det samme - får jeg mine penge nu så

Også se hvad der sker

Anmeld

1. marts 2011

qp

Jeg ville godkende hende hvorefter jeg skrev en lille privatbesked i indbakken med mine konto oplysninger

Anmeld

1. marts 2011

An&Jo

FrøkenHedegaard skriver:

Jeg ville acceptere hende, også skrive med det samme - får jeg mine penge nu så

Også se hvad der sker

Har skam fået mine penge.. Endte med at dukke op hos hendes forældre en dag hun og hendes kæreste var på besøg der.. dirty tricks I know, men manglede virkelig de penge dengang da vi stod og skulle holde barnedåb..

Anmeld

1. marts 2011

Fru.Mäes <3

mortilj skriver:

Har skam fået mine penge.. Endte med at dukke op hos hendes forældre en dag hun og hendes kæreste var på besøg der.. dirty tricks I know, men manglede virkelig de penge dengang da vi stod og skulle holde barnedåb..

FEDT FEDT - godt du fik dine penge!! Så ville jeg ikke acceptere hende

Anmeld

1. marts 2011

An&Jo

FrøkenHedegaard skriver:

FEDT FEDT - godt du fik dine penge!! Så ville jeg ikke acceptere hende

sidder lige og venter på grunden fra hende til at jeg skal acceptere den.. Hun må jo have en ærsag til at ansøge pludseligt..

Anmeld

1. marts 2011

Fru.Mäes <3

mortilj skriver:

sidder lige og venter på grunden fra hende til at jeg skal acceptere den.. Hun må jo have en ærsag til at ansøge pludseligt..

Bliver da spændene hvad hun siger til det - lad endelig falde en UPDATE

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.