Sms'er du når du er fører af en bil??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2011

FamilenStorm

Har stemt NEJ.. Der er ikke noget der kan være så vigtig at svare på som ens og evt børns sikkerhed i trafikken!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2011

lisesp83

Nej det tør jeg simpelthen ikke.

Det kan tage 2 sek, så går det galt.. Puha bare tanken.

Anmeld

1. marts 2011

tazz

Aldrig aldrig aldrig!!!!

og jeg råber sinddsyg højt når manden gør det  to totalskadede biler og han har stadig ikke lært det.

Som een engang sagde til mig "Jeg kigger jo max. 10 sekunder på telefonen når jeg skriver!" Ja, og hvor langt kan man ikke nå at køre på 10 sekunder? Og hvor skræmmende ville det ikke være, at skulle lukke øjnene og køre 'blind' i 10 sekunder?

Håndfrit sæt - ring op med tale og læg en besked! Hvis det virkelig ikke kan vente.

Anmeld

1. marts 2011

Kindfed

40% har svaret ja?! WHAT?! En masse tillægsord falder mig ind, ingen af dem særligt pæne.

Anmeld

1. marts 2011

MariaJ

NEJ DA! Er du rigtig klog. Det kunne jeg aldrig finde på. Er helt chokeret over at se hvor mange der svarer ja. Det lyder da helt sindssygt.

Anmeld

1. marts 2011

ekzunz

Jeg har en helt alm. gammel telefon, men jeg kan alligevel ikke finde ud af at sms'e når jeg kører bil. Jeg kan simpelthen ikke koncentrere mig om begge dele.

Jeg synes også det er dybt uforsvarligt

Anmeld

1. marts 2011

otlitrom

Absolut ikke! Men holder jeg for rødt kan jeg godt læse en modtaget sms, hvis jeg synes det er vigtigt... Lige så snart der er grønt ligger telefonen i skuffen mellem sæderne. Jeg svarer aldrig min mobil, hvis den ringer når jeg kører. Det må vente!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.