Sms'er du når du er fører af en bil??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Sms'er du når du er fører af en bil??

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

845 visninger
16 svar
0 synes godt om
1. marts 2011

Hansen97

Ja som overskriften siger så kunne jeg godt tænke mig at se hvor mange der sms'er når de er fører af en bil.

Og i den sammenhæng opfordrer folk til at gå på denne side og underskrive Oprah's No Phone Zone pledge...

http://www.oprah.com/questionaire/ipledge.html?id= 4

Anita, der IKKE sms'er når jeg er fører af en bil.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2011

Kongmulle

112233 skriver:

Ja som overskriften siger så kunne jeg godt tænke mig at se hvor mange der sms'er når de er fører af en bil.

Og i den sammenhæng opfordrer folk til at gå på denne side og underskrive Oprah's No Phone Zone pledge...

http://www.oprah.com/questionaire/ipledge.html?id= 4

Anita, der IKKE sms'er når jeg er fører af en bil.

Nej. Jeg syntes det er dybt uansvarligt. Man skal holde øjnene på vejen og hænderne på rettet.

Anmeld

1. marts 2011

Zafir

Jeg har stemt nej, men jeg har før sms'et mens jeg kørte bil, da jeg havde alm telefon. Nu har jeg fået en smartphone og tutch skærm egner sig ikke til at smse med uden man kigger

Anmeld

1. marts 2011

pussepige

Ja jeg smser når jeg kører bil, ikke hvergang  men det sker..

Anmeld

1. marts 2011

sarahb

her sker det desværre også

Anmeld

1. marts 2011

_-Kathrine-_

Kan slet ikke lade sig gøre for mig, da jeg har en touch tlf, som jeg heller ikke kan finde ud af når jeg bare sidder med den herhjemme

Kathrine

Anmeld

1. marts 2011

frk Jensen

Ej, jeg kan ikke finde ud af at smsé samtidig med at jeg køre bil, da jeg har touch mobil...
tocuh er nu nok en meget god opfindelse..

Anmeld

1. marts 2011

Mor-til-asta-09

Har stemt ja.. men har nu fået en touch tlf, så gør det ikke mere, da jeg så bliver nødt til at kigge på telefonen.. behøvede jeg ikke med den gamle

Anmeld

1. marts 2011

Frøken J.

Nej, aldrig i livet! Og det kan godt ske folk siger, at de kan skrive uden at kigge fordi de ikke har touch, men ens opmærksomhed er stadig delt, når man sms'er imens man kører, og så har man ikke begge hænder på rettet eller hånden fri til at reagere hurtigt, skulle der ske noget uventet i trafikken. Mobiler er for mig bandlyst under kørsel. Jeg synes det er dybt uansvarligt

Anmeld

1. marts 2011

Heidi B

NEVER!!!!! Taler heller ikke i tlf mens jeg kører, kan finde på at tage den i nogle få tilfælde, og så kører ind til siden når jeg kan...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.