PSP eller Nintendo DS til min datter på 3½

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2011

Sara.

Eva. skriver:

Nintendo ds...hvis det har hendes interesse skal hun nok lære det...min den ene var kun lige blevet 3 år da han købte sin, men han havde så også storebror som hjælper....jeg ville have fået pip hvis jeg skulle agere vejleder på sådan en.. men han lærte det hurtigt og der er jo mange gode spil. Jeg synes det er den af dem du nævner der er nemmest for et lille barn og med flest spil til, som er til de små.

Hun har nogle venner der har sådan nogle og vil gerne prøve dem, men hun forstår slet ikke hvad hun skal gøre... så det må farmand hjælpe med for tror ikke engang jeg kan finde ud af det :-)

Tak for dit svar :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2011

musse1

lærkes_mor skriver:

Hvilen en af disse vil i anbefale til min datter på 3½ og hvorfor?

(om man synes det er et godt stykke legetøj eller ej er ikke det dabatten er til for :-) )

vores søn på 6 år har en nitendo dsi, i starten skulle han lige ha hjælp til spillene, men nu går det meget godt. vi bestemmer hvornår han  for lov at spille. det fungere meget godt, da han gik i bhv. var der mange på de der 4 år som havde sådan en, og de kunne godt finde ud af den, er smart man kan tage den med, lige meget hvor man skal hen, også i bil, bus/tog hvis man skal længere væk så kan godt anbefalde den  

Tina

Anmeld

1. marts 2011

Aves.

lærkes_mor skriver:

Hun har nogle venner der har sådan nogle og vil gerne prøve dem, men hun forstår slet ikke hvad hun skal gøre... så det må farmand hjælpe med for tror ikke engang jeg kan finde ud af det :-)

Hehe...de lærer hurtigt og skulle hun blive træt af det eller ikke gide, så er det jo bare at gemme den et halvt år og se om det har interesse igen...

Held og lykke..til far og datter...

Anmeld

1. marts 2011

Sara.

JulieE skriver:

Min datter fik en Nintendo da hun blev 4 år, men havde spillet på  en siden hun var 3 år, da storebror fik en

Og dte er rigtig fint til den str. Man kan få bl.a. Silke spil fra Krea-games, der er lige til den aldersgruppe og rigtig gode at starte med

Min personlige holdning er så at en DS Lite er fin til den aldersgrupper, da der i DSI'en er bl.a. kamera, der jo er sart og nemt går i stykker

Mange tak for dit svar :-) må lige skrive mig om bag ørerne det du har skrevet når vi skal ud og købe en......

At der var forskellige nintendoer vidste jeg slet ikke....

Anmeld

1. marts 2011

Mor1012

http://www.toysrus.dk/Brands/V-TECH/V,-d-,SMILE%20TV%20Learning%20System.aspx?id=611917

jeg sys du evt ku starte med denne.. playstation er lidt sværer , da der er flere knapper mv og der kan måske være svart at følge med hvis man evt har et stort fjernsyn?

nintendo, Jo den er skide god, men tænker det er mere relivant ved 4-5års alderen ?

Knus

Anmeld

1. marts 2011

Mor1012

http://www.toysrus.dk/Brands/V-TECH/V,-d-,SMILE%20TV%20Learning%20System.aspx?id=611917

Anmeld

1. marts 2011

Sara.

musse1 skriver:

vores søn på 6 år har en nitendo dsi, i starten skulle han lige ha hjælp til spillene, men nu går det meget godt. vi bestemmer hvornår han  for lov at spille. det fungere meget godt, da han gik i bhv. var der mange på de der 4 år som havde sådan en, og de kunne godt finde ud af den, er smart man kan tage den med, lige meget hvor man skal hen, også i bil, bus/tog hvis man skal længere væk så kan godt anbefalde den  

Tina

Mange tak for dit svar :-)

Ja som forældre må man hjælpe dem med at styre bruget af dem.. Har faktisk aldrig set nogen i Lærkes børnehave med dem... undre mig lidt.....

Vi skal til Gran Canaria til sommer. Det tager 5 timer med fly derned så tænker det kunne være rigtig smart med sådan en til at spille på... Og vi har på begge sider af familien familie i englang og rundt omkring i dk, så tror den vil være rar for hende at ha, og også os.......

Ja og så synes hun jo det er spændende at prøve hendes venners.... men hun forstår det ikke.... og hvis hun skal ha en chance for at lære det tror jeg hun skal ha hendes egen

Anmeld

1. marts 2011

Sara.

Eva. skriver:

Hehe...de lærer hurtigt og skulle hun blive træt af det eller ikke gide, så er det jo bare at gemme den et halvt år og se om det har interesse igen...

Held og lykke..til far og datter...

Hehe Jo tak!!! :-)

Anmeld

1. marts 2011

Sara.

Emilie2010 skriver:

jeg sys du evt ku starte med denne.. playstation er lidt sværer , da der er flere knapper mv og der kan måske være svart at følge med hvis man evt har et stort fjernsyn?

nintendo, Jo den er skide god, men tænker det er mere relivant ved 4-5års alderen ?

Knus

Grunden til jeg gerne vil ha en af de andre er at de kan tages med under armen :-)

Anmeld

1. marts 2011

musse1

lærkes_mor skriver:

Mange tak for dit svar :-)

Ja som forældre må man hjælpe dem med at styre bruget af dem.. Har faktisk aldrig set nogen i Lærkes børnehave med dem... undre mig lidt.....

Vi skal til Gran Canaria til sommer. Det tager 5 timer med fly derned så tænker det kunne være rigtig smart med sådan en til at spille på... Og vi har på begge sider af familien familie i englang og rundt omkring i dk, så tror den vil være rar for hende at ha, og også os.......

Ja og så synes hun jo det er spændende at prøve hendes venners.... men hun forstår det ikke.... og hvis hun skal ha en chance for at lære det tror jeg hun skal ha hendes egen

nu i har familie længere væk, kan den klart anbefales  og ser ik noget galt i at børn har en ds i forhold til at give dem tv og så meget andet underholdning med..

hun skal nok hurtigt, få lært at bruge den, ingen tvilv om det.

ja underligt der ik, er nogle som har dem med i bhv. men er endelig okay, så leger de på mange andre måder sammen, og er jo også et dyrt stykke legetøj og give dem med..

håber i hvert fald hvis i vælger den, at hun bliver glad for den, når ja så kan hun jo også hører musik og se film på den i hvert fald hvis i vælger dsi eller dsi xl så mange fordele, efter min mening.

Tina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.