Min lillebror har muligvis kræft :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2011

DLM

det var dog skrækkeligt

til dig, og for at det ikke er så slemt som i frygter.

det kan heldigvis i mange tilfælde kureres, en af min kærestes venner havde en kræftknude på halsen og han er helt rask nu. det er ca. 7 år siden.

til dig og for det bedste

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2011

Carina1977

Åhh nej  du får lige et kæmpe kram herfra

Jeg håber virkelig ikke det er kræft, men kun en godartet knude

Jeg synes også at 14 dage lyder som længe....specielt når de frygter at det er kræft. Jeg ved ikke om det er normalt, at det tager så længe at undersøge for sådan noget.

Anmeld

1. marts 2011

Anonym trådstarter

Tak til jer alle!

Det er så hårdt, og slet ikke til at forstå. Jeg kan slet ikke holde det ud.

Hvorfor siger lægerne at de MÅSKE tror det er det? Det er da ikke ligefrem noget man siger hvis man bare har en mistanke.?

De have set at det er det, ellers siger de vel ikke det!?

Jeg ved det ikke! Men frygter det værste!

Anmeld

1. marts 2011

Anonym trådstarter

DLM skriver:

det var dog skrækkeligt

til dig, og for at det ikke er så slemt som i frygter.

det kan heldigvis i mange tilfælde kureres, en af min kærestes venner havde en kræftknude på halsen og han er helt rask nu. det er ca. 7 år siden.

til dig og for det bedste

Tak.Det hjælper da en smule, at vide, at man faktisk KAN overleve kræft. Man hører bare altid at folk dør.. Men det ved jeg selvfølgelig godt, at det heldigvis ikke altid er tilfældet.

Men man tænker bare KRÆFT = DØD!

Anmeld

1. marts 2011

Jemion

Først og fremmest et kæmpe  til dig og din familie ved hvad du går igennem. Man ved slet ikke hvor man skal gøre af sig selv.  Min mand fik konstateret testikelkræft i august 2010. Han blev opereret d. 23 august og blev erklæret rask i september 2010 

for at i får hurtigere svar, da jeg synes ventetiden næsten er det værste af det forløb. Håber på det bedste   

Anmeld

1. marts 2011

DLM

Anonym skriver:

Tak.Det hjælper da en smule, at vide, at man faktisk KAN overleve kræft. Man hører bare altid at folk dør.. Men det ved jeg selvfølgelig godt, at det heldigvis ikke altid er tilfældet.

Men man tænker bare KRÆFT = DØD!

nej det er heldigvis ikke altid tilfældet.

men ja det er det man tænker.

mistede min svigermor til lungekræft for 3 år siden min svigerfar fik konstateret prostatakræft sidste år, men er heldigvis rask så ja det er bestemt en sygdom man ikke ved hvor man har. men i mange tilfælde kan kureres

Anmeld

1. marts 2011

Frøken J.

Det gør mig virkelig ondt! Sender jer mange varme tanker, og håber, at hvis han har kræft, at det kan kureres!

Anmeld

1. marts 2011

Anonym trådstarter

DLM skriver:

nej det er heldigvis ikke altid tilfældet.

men ja det er det man tænker.

mistede min svigermor til lungekræft for 3 år siden min svigerfar fik konstateret prostatakræft sidste år, men er heldigvis rask så ja det er bestemt en sygdom man ikke ved hvor man har. men i mange tilfælde kan kureres

Det gør mig ondt med din svigermor!!

Og tak for svaret

Anmeld

1. marts 2011

Anonym trådstarter

Secrets skriver:

Det gør mig virkelig ondt! Sender jer mange varme tanker, og håber, at hvis han har kræft, at det kan kureres!

Tak for det..

Det håber jeg godt nok også!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.