Min lillebror har muligvis kræft :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.280 visninger
18 svar
0 synes godt om
28. februar 2011

Anonym trådstarter

Har bare brug for at fortælle det!

Fik idag at vide, at min lillebror på snart 17 muligvis har kræft i hans adamsæble.

Han har haft meget ondt i det, og det begyndte så at hæve, og senere er der kommet en mærk plet derpå, udefra.

Lægerne havde først sagt at det ikke var noget, men en scanning viser nu, at han muligvis har kræft deri.

Det er forfærdeligt! Er tudefærdig! Hvorfor ham!? Hvorfor så ung en dreng!?!!!! Fårstår det virkelig ikke..

Vi får svar om 14 dage cirka. Er det virkelig normalt, at det skal tage så lang tid at få svar på det! Det kan da ikke være rigtigt!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2011

Lady Marion <3

Krydser fingre for jer og håber det bedste ,,,,  Tænk posetivt og kræft er ikke altid =  man skal dø

Anmeld

28. februar 2011

tazz

Åh nej da.

hvis det er en biopsi som de skal pode og dyrke, så kan det godt tage så lang tid. Mener også at jeg har gået et par uger de gange jeg har fået fjernet.

for at det er godartet og kan opereres

Anmeld

28. februar 2011

Anonym trådstarter

Muffi<3 skriver:

Krydser fingre for jer og håber det bedste ,,,,  Tænk posetivt og kræft er ikke altid =  man skal dø

Håber at du har ret

Anmeld

28. februar 2011

AnneBJ

Alle mine bedste tanker!! 

Anmeld

28. februar 2011

Janni.

Anonym skriver:

Har bare brug for at fortælle det!

Fik idag at vide, at min lillebror på snart 17 muligvis har kræft i hans adamsæble.

Han har haft meget ondt i det, og det begyndte så at hæve, og senere er der kommet en mærk plet derpå, udefra.

Lægerne havde først sagt at det ikke var noget, men en scanning viser nu, at han muligvis har kræft deri.

Det er forfærdeligt! Er tudefærdig! Hvorfor ham!? Hvorfor så ung en dreng!?!!!! Fårstår det virkelig ikke..

Vi får svar om 14 dage cirka. Er det virkelig normalt, at det skal tage så lang tid at få svar på det! Det kan da ikke være rigtigt!!!!

Først og fremmest  til dig og dine pårørende og så håber jeg virkelig at de tager fejl ang. kræften 

Jeg mener bestemt der er retningslinier for hvor lang tid der max må gå før i har et svar på om det er kræft - og det er ihvert fald ikke 14 dage.

Hvis jeg var dig, så vil jeg da prøve at ringe til kræftlinien imorgen og sætte dem kort ind i sagen og hører hvor hurtigt i kan forlange svar. 

Her er et link til kræftens bekæmpelse

http://www.cancer.dk/?gclid=CNDU8YLjq6cCFUWGDgodHGncBQ

Og pøj pøj med det - håber virkelig de tager fejl 

Anmeld

28. februar 2011

Anonym trådstarter

tazz skriver:

Åh nej da.

hvis det er en biopsi som de skal pode og dyrke, så kan det godt tage så lang tid. Mener også at jeg har gået et par uger de gange jeg har fået fjernet.

for at det er godartet og kan opereres

Ja, de kunne i hvertfald ikke sige noget HELT endnu, men han skal tjekkes igen om de her 14 dage cirka.

Men tænker lidt, at hvis lægerne siger, at det de tror det, så må det vel på en måde være for at forberede en på det værste i mellemtiden, så man egentlig har fået det at vide, og fordi de faktisk er ret sikre på det, ellers siger de vel ikke det!? Ja jeg ved ikke, jeg kan bare ikke se fornuften i, at de skulle sige det, hvis ikke de egentlig tror mest på, at det er det!?

Anmeld

28. februar 2011

Anonym trådstarter

Buito skriver:

Først og fremmest  til dig og dine pårørende og så håber jeg virkelig at de tager fejl ang. kræften 

Jeg mener bestemt der er retningslinier for hvor lang tid der max må gå før i har et svar på om det er kræft - og det er ihvert fald ikke 14 dage.

Hvis jeg var dig, så vil jeg da prøve at ringe til kræftlinien imorgen og sætte dem kort ind i sagen og hører hvor hurtigt i kan forlange svar. 

Her er et link til kræftens bekæmpelse

http://www.cancer.dk/?gclid=CNDU8YLjq6cCFUWGDgodHGncBQ

Og pøj pøj med det - håber virkelig de tager fejl 

Synes også, at det er møg lang tid, at vi skal vete for svar på lige netop det.. :/

Tak for linket, det vil jeg klart gøre!

Anmeld

28. februar 2011

tazz

Anonym skriver:

Ja, de kunne i hvertfald ikke sige noget HELT endnu, men han skal tjekkes igen om de her 14 dage cirka.

Men tænker lidt, at hvis lægerne siger, at det de tror det, så må det vel på en måde være for at forberede en på det værste i mellemtiden, så man egentlig har fået det at vide, og fordi de faktisk er ret sikre på det, ellers siger de vel ikke det!? Ja jeg ved ikke, jeg kan bare ikke se fornuften i, at de skulle sige det, hvis ikke de egentlig tror mest på, at det er det!?

Jeg har kæmpet med det siden jeg var 9 (jeg er født med ondartede celler, som begyndte at gro da jeg var 9), så det gør mig måske lidt mere nøgtern.

Men der er jo mange forskellige former for kræft. Og de bliver nødt til, at vide hvor langt kræften (hvis det er ondartet) er henne og hvordan det kan behandles. hvis det behandles forkert fordi man handler for hurtigt, kan det ødelægge den korrekte behandling

Jeg kan godt forestille mig, at det er en meget trist besked at få, og så blive sendt hjem uden videre og skulle vente i 14 dage.

Anmeld

28. februar 2011

SussieThyssen

Et kæmpeknus til dig og jeg vil tænde et lys for din lillebror og ønske alt det bedste.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.