HSG - skrækslagen - for resultat

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2011

Mutti2B

Line2323 skriver:

Så har jeg fået henvisningen til HSG undersøgelse (røntgen af æggeledere for at se om der er passage)

Og jeg er SKRÆKSLAGEN!

Ikke for smerte - men resultatet. Jeg har haft underlivsbetændelse som følge af klamydia, som har været der min. et år... Så har overbevist mig selv om et dårligt resultat. 

Jeg er bare så bange for at lægen siger "Ja, Line, det ser jo desværre ikke så godt ud"...

Er der nogen af jer derude, der har fået sådan en undersøgelse? Hvordan blev i oplyst om resultatet?

Ville bare lige dele mine frustrationer med alle jer søde piger!

Knus Tudeprinsessen

Jeg har fået lavet en HSG og jeg var pisse bange for at det ville gøre nas. Så jeg var slet ikke forberedt på resultatet og det slog mig godt nok ud. Min ene æggeleder er lukket. Svaret fik jeg med det samme og jeg kunne også selv se det på skærmen. Lægerne mener at det er fordi jeg har haft klamydia og det gik jeg kun med i max 14 dage før det blev behandlet. Lidt vildt! Så jeg tror det er meget godt at forberede sig på at der kan komme dårlige nyheder. Men jeg x'er fingre for at du kommer derfra med godt nyt :-)Og ja, det gjorde pænt nas :-(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2011

Line11

tak for I ville dele jeres historier allesammen! jeg tror også bare jeg skal være forberedt på det værste desværre for at skåne mig selv.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.