HSG - skrækslagen - for resultat

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.598 visninger
11 svar
0 synes godt om
28. februar 2011

Line11

Så har jeg fået henvisningen til HSG undersøgelse (røntgen af æggeledere for at se om der er passage)

Og jeg er SKRÆKSLAGEN!

Ikke for smerte - men resultatet. Jeg har haft underlivsbetændelse som følge af klamydia, som har været der min. et år... Så har overbevist mig selv om et dårligt resultat. 

Jeg er bare så bange for at lægen siger "Ja, Line, det ser jo desværre ikke så godt ud"...

Er der nogen af jer derude, der har fået sådan en undersøgelse? Hvordan blev i oplyst om resultatet?

Ville bare lige dele mine frustrationer med alle jer søde piger!

Knus Tudeprinsessen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2011

christinak

Line2323 skriver:

Så har jeg fået henvisningen til HSG undersøgelse (røntgen af æggeledere for at se om der er passage)

Og jeg er SKRÆKSLAGEN!

Ikke for smerte - men resultatet. Jeg har haft underlivsbetændelse som følge af klamydia, som har været der min. et år... Så har overbevist mig selv om et dårligt resultat. 

Jeg er bare så bange for at lægen siger "Ja, Line, det ser jo desværre ikke så godt ud"...

Er der nogen af jer derude, der har fået sådan en undersøgelse? Hvordan blev i oplyst om resultatet?

Knus Tudeprinsessen

Har næsten lige været igennem det samme det var dog en laparaskopi( Man blir lagt i fuld narkose og for et mini kamera ind gennem navlen for at få tjekket om alt er i orden og så fik jeg skyllet mine æggeledere igennem) jeg var rigtig bange for at de var lukket til og kørte mig selv helt op af alle de tanker, fordi jeg havde haft underlivsbetændelse 4 gange på 1 år plus en gammel klamydia infektion så jeg troede helt sikkert mit underliv var ødelagt, men der var intet galt og passage med det samme, så tá du det bare rolig, det skal nok gå

Anmeld

28. februar 2011

Line11

christinak skriver:

Har næsten lige været igennem det samme det var dog en laparaskopi( Man blir lagt i fuld narkose og for et mini kamera ind gennem navlen for at få tjekket om alt er i orden og så fik jeg skyllet mine æggeledere igennem) jeg var rigtig bange for at de var lukket til og kørte mig selv helt op af alle de tanker, fordi jeg havde haft underlivsbetændelse 4 gange på 1 år plus en gammel klamydia infektion så jeg troede helt sikkert mit underliv var ødelagt, men der var intet galt og passage med det samme, så tá du det bare rolig, det skal nok gå

Det er beroligende, tusind tak Må jeg have lov at spørge, hvorfor de startede med en kikkertundersøgelse og ikke en røntgenundersøgelse? 

Anmeld

28. februar 2011

Line11

christinak skriver:

Det er beroligende, tusind tak Må jeg have lov at spørge, hvorfor de startede med en kikkertundersøgelse og ikke en røntgenundersøgelse? 

Anmeld

28. februar 2011

christinak

Line2323 skriver:

Jeg havde mange smerter hele tiden i underlivet og så mente lægerne at kikkert undersøgelsen ville give det bedste svar

Anmeld

28. februar 2011

Line11

christinak skriver:

Jeg havde mange smerter hele tiden i underlivet og så mente lægerne at kikkert undersøgelsen ville give det bedste svar

Arh ok dejligt resultatet var positivt - jeg håber det samme her 

Anmeld

28. februar 2011

christinak

Line2323 skriver:

Arh ok dejligt resultatet var positivt - jeg håber det samme her 

Jeg valgte også selv kikkertundersøgelsen da hvis mine æggeledere var lukket så ville de prøve at åbne dem igen eller fjerne arvæv hvis der var noget. Det skal nok gå, du for selv et positivt svar

Anmeld

28. februar 2011

fnuggi

ja jeg kan godt følge dig jeg skal igennem kiggert undersøgels i morgen da begge mine ægleder er helt og halvt lukket

håber de gør det i morgen og at det ikke bare er en undersøgelse mere da jeg/vi gerne vil igenag efter at ha prøvet selv i 6 år

Anmeld

1. marts 2011

Lisbeth1985

Line2323 skriver:

Og jeg er SKRÆKSLAGEN!

Knus Tudeprinsessen

Jeg har været igennem undersøgelsen og det var ikke slemt.. Jeg var super nervøs både for smerterne og resultatet - uden grund!! Jeg skulle selv ringe til min læge og få resultatet - der er dog nogle, der får resultatet med det samme.. Jeg er sikker på, at det nok skal gå

Lisbeth

Anmeld

1. marts 2011

CamillaValby

Lægerne siger at hvis man har kraftige mens. smerter kan det godt gøre nas, og jeg ville ønske at der var en der hade advaret mig.

PÅ mig gjorde det meget ondt, men jeg har også MEGET kraftige mens. smerter hvor jeg stor set ikke kan gå.

Og som Lisbeth siger så får du svaret med det samme, jeg indstillede mig på at hvis der skulle være noget galt ville jeg hellere vide det frem for at gå i uvished og det hjalp faktisk mig.

At alt er ok og du bagefter bare siger, var det bare dét hihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.