Gik så meget i panik i går aftes

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2008

Miamaja

[citat][f][småt]finkedinke skriver:[/småt][/f] Hej Sanne Øv for en vagtlæge. Måske er det den samme idiot jeg har snakket med. Da jeg ringede pga blødninger i uge 20 sagde vagtlægen at jeg skulle være en stor pige og tage den med ro, han kunne jo ikke gøre noget alligevel>( Det er svært for et eller andet sted ved man jo det er rigtigt nok, hvis det går galt kan de intet gøre for at forhindre det, men det er jo ikke forbudt at tale pænt og være bare en anelse pædagogisk. Jeg ved at når man bløder og er bange kan der være langt til mandag, men hvad med at kontakte din egen læge? Jeg har aldrig haft problemer med min egen læge netop fordi jeg også har mistet før. LÆgen har sendt mig til scanning når jeg har haft brug for det. Det er meget normalt at bløde. Det kan selvfølgelig være et faresignal men man kan også bløde uden det går galt. I de graviditeter der gav mig mine to piger blødte jeg også i varierende grad. Jeg er nu i uge 27 og har også blødt lidt i denne graviditet. At jeg så har været meget bange hele vejen igennem graviditeterne siden den første abort er en helt anden historie:-( Berith[/citat] 'stor'pige. det er meget nedladende at sige til en der af så langt henne i graviditeten:@

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2008

finkedinke

[citat][f][småt]Sanne skriver:[/småt][/f] Tak tøzer Har haft lidt brunlig udflåd her til formiddag. Tør slet ikke ringe til vagtlægen i frygt for samme svar eller værer... Der er bare så lang ti til mandag norgeb hvor min egen læge åbner igen... :'([/citat] Hej Sanne Du kan jo ringe til vagtlægen igen hvis du har mod på det. Det er ikke sikkert du får fat i den samme vagtlæge en gang til. Berith

Anmeld

5. oktober 2008

finkedinke

[citat][f][småt]Miamaja skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]finkedinke skriver:[/småt][/f] Hej Sanne Øv for en vagtlæge. Måske er det den samme idiot jeg har snakket med. Da jeg ringede pga blødninger i uge 20 sagde vagtlægen at jeg skulle være en stor pige og tage den med ro, han kunne jo ikke gøre noget alligevel>( Det er svært for et eller andet sted ved man jo det er rigtigt nok, hvis det går galt kan de intet gøre for at forhindre det, men det er jo ikke forbudt at tale pænt og være bare en anelse pædagogisk. Jeg ved at når man bløder og er bange kan der være langt til mandag, men hvad med at kontakte din egen læge? Jeg har aldrig haft problemer med min egen læge netop fordi jeg også har mistet før. LÆgen har sendt mig til scanning når jeg har haft brug for det. Det er meget normalt at bløde. Det kan selvfølgelig være et faresignal men man kan også bløde uden det går galt. I de graviditeter der gav mig mine to piger blødte jeg også i varierende grad. Jeg er nu i uge 27 og har også blødt lidt i denne graviditet. At jeg så har været meget bange hele vejen igennem graviditeterne siden den første abort er en helt anden historie:-( Berith[/citat] 'stor'pige. det er meget nedladende at sige til en der af så langt henne i graviditeten:@[/citat] Ja, jeg blev mildest talt også helt mundlam. Jeg var jo så bange for at miste mit barn og så sidder der sådan en original og taler ned til mig. Hvorfor sidder man overhovedet som lægevagt hvis man ikke har tålmodighed til dem der ringer ind(?) Netop som vagtlæge må man da kunne tænke sig til at det kan betale sig at være høflig og hjælpsom, i stedet for at risikere at folk ringer tilbage senere fordi de ikke fik hjælp/svar nok første gang. Gudskelov har langt de fleste vagtlæger jeg har haft brug for været venlige og imødekommende. Berith

Anmeld

5. oktober 2008

MorCamilla

Puha Sanne.. Sikke en grim oplevelse du har haft i går. Men din mor har ret i at nogle bløder lidt i graviditeten..
Jeg håber at du har det bedre i dag. Og at alt forløber som det skal...

Knus fra Camilla.

Anmeld

6. oktober 2008

SaNiNa

vi ringede igen til vagtlægen i går og det var en anden som fortalte at der ikke var fare så længe jeg ikke blødt som ved en mens...

Skal så kontakte min egen lægen lige om lidt når han åbner...

Rigitg mange tak for jeres beroligende ord

Sanne

Anmeld

6. oktober 2008

twinboys

Åhhh det var dejligt at høre... Hvor er jeg lettet... Skriv lige hvad lægen siger...

Majbritt(H)(H)(H)(H)(H)

Anmeld

6. oktober 2008

SaNiNa

Det skal jeg gøre har fået en tid her kl 11.30

lige nu har jeg så ondt efter at have stået og vasket op, er lidt nervøs ved det da det har gjort ondt flere gang i weekenden når jeg har lavet noget...

Men min lægen ved vel hvad jeg skal gøre...

Sanne

Anmeld

6. oktober 2008

Mathilde

Sanne skriver:

Det skal jeg gøre har fået en tid her kl 11.30

lige nu har jeg så ondt efter at have stået og vasket op, er lidt nervøs ved det da det har gjort ondt flere gang i weekenden når jeg har lavet noget...

Men min lægen ved vel hvad jeg skal gøre...

Sanne

Hej Sanne

Hvor er det godt du snart skal til læge, så du forhåbentlig kan blive beroliget lidt.
Du må lige skrive hvad din læge siger til det, ikk:)

(H)Mathilde

Anmeld

6. oktober 2008

SaNiNa

er lige kommet hjem fra læge...

har fået en akut henvisning til gyn... + en scaning i morgen kl 13 så er lidt mere lettede...

jeg skal så nok osse sygemeldes, men dte ville jeg få mere afvide om i morgen...

Min lægen kunne slet ikke forstå dne måde vagtlægen hvad sagt det på det kunne man da ikke...
de plejer ellers at sende gravide til scanning med det samme...

Sanne "som er 6 + 4 henne :) noget længer en hun hvade troet"

Anmeld

6. oktober 2008

Mathilde

Dejligt at din egen læge tager dig seriøst og sender dig til kontrol allerede imorgen!!!

Jeg håber det viser sig at alt er okay, til scanningen imorgen.

(H)Mathilde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.