Gik så meget i panik i går aftes

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.440 visninger
22 svar
0 synes godt om
5. oktober 2008

SaNiNa

Vi hvade været ved min forældre hele dage for at sorter grønsager... Da vi så kommer ind om eftermiddagen og jeg skulle tisse opdager jeg at jeg har blødt... min mor beroliger mig med at det var der altså nogen som gjore...

vi får spist og vi kører mod odense igen... Da vi kommer hjem og jeg gå i bad har jeg bare blødt lidt igen... Kæresten ringer til vagtlægen og så får vi bare beskeden " At hvis det ikke vil sidde der så vil det ud og det er naturensgang" ikke lige frem beroligende når min egen lægen har sagt at hvis der skete det mindeste kunne jeg kontakte lægenvagten...

Så har næsten ikke sovet i nat og ikke turdet at gå på toilet "hvis jeg nu hvade blødt mere"
Til min store lettelse var der ingen blod til morgen men holder mig helt i ro i dag afskræk...

Panik panik panik tanken om at tabe igen skræmte livet af mig...
måtte bare lige af med det

Sanne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2008

TinaN

hej sanne..

det var da en modbyddelig vagtlæge>(
håber ikke det kommer til at bløde mere, kender det godt, jeg har tabt to gange... og nu hvor jeg er gravid igen er jeg også skide bange for at det skal ske igen..
men håber på det bedste:)
venlig hilsen tina

Anmeld

5. oktober 2008

finkedinke

Hej Sanne

Øv for en vagtlæge. Måske er det den samme idiot jeg har snakket med. Da jeg ringede pga blødninger i uge 20 sagde vagtlægen at jeg skulle være en stor pige og tage den med ro, han kunne jo ikke gøre noget alligevel>(

Det er svært for et eller andet sted ved man jo det er rigtigt nok, hvis det går galt kan de intet gøre for at forhindre det, men det er jo ikke forbudt at tale pænt og være bare en anelse pædagogisk.

Jeg ved at når man bløder og er bange kan der være langt til mandag, men hvad med at kontakte din egen læge? Jeg har aldrig haft problemer med min egen læge netop fordi jeg også har mistet før. LÆgen har sendt mig til scanning når jeg har haft brug for det.

Det er meget normalt at bløde. Det kan selvfølgelig være et faresignal men man kan også bløde uden det går galt. I de graviditeter der gav mig mine to piger blødte jeg også i varierende grad. Jeg er nu i uge 27 og har også blødt lidt i denne graviditet.
At jeg så har været meget bange hele vejen igennem graviditeterne siden den første abort er en helt anden historie:-(

Berith

Anmeld

5. oktober 2008

Janep

puha det lyder da slet ikk sjovt :(

Jeg ved ikk noget som helst om noget om det at miste .. ville bar li skrive at jeg håber det hele er som det skal

Mange (H) herfra :)

Anmeld

5. oktober 2008

Mathilde

Hej Sanne

Hold da op en åndssvag kommentar den vagtlæge kom med!!!!
Jeg håber sgu at alt er som det skal være. Jeg ved at min mor blødte lidt da hun var gravid med mig og der skete ikke noget. Men jeg kan godt forstå du går i panik, for du har jo tabt før...

(H) og tanker herfra

Anmeld

5. oktober 2008

SaNiNa

Tak tøzer Har haft lidt brunlig udflåd her til formiddag. Tør slet ikke ringe til vagtlægen i frygt for samme svar eller værer... Der er bare så lang ti til mandag norgeb hvor min egen læge åbner igen... :'(

Anmeld

5. oktober 2008

Pia.

hvis jeg var dig ville jeg ringe til lægen i morgen og forlange at de lige undersøger dig... syntes helt bestemt du skal have klar besked...
Jeg har også prøvet at bløde og det er gået begge veje.. den ene gang endte det galt men ved siden af mig sidder et bevis på at man godt kan bløde og holde på guldklumpen alligevel...

held og lykke med det hele...

Knus Pia.

Anmeld

5. oktober 2008

fam.4xc

jeg har blødt begge mine graviditer igennem on/off - der er nogen der har sarte slimhinder, inkl mig og det betyder intet farligt, men man blir da død forskrækket.
Ring og få en snak med lægen i morgen og evt en henvisning til en kontrol scaning så det kan gi dig ro i sindet at den lille :)

Jeg har selv betalt op til flere scanninger netop af samme grund :D

Hvis ik du får styr blødninger og meget ondt så tag den med ro, og ellers må du ha fat i vagt lægen igen. Jeg havde ligesom mens smerter når jeg blødte, men det var altså kun slimhindernes skyld :P

Anmeld

5. oktober 2008

Annikaa

puha, kender godt den føelse. da jeg var 6+3 uger henne med Sander pådagede jeg en aften at jeg havde blødt. det var rosa, men jeg synes det var meget i forhold til at det slet ikle burde. tude hele aftene igennem, og turede heller ikke gå på toilet. Men ca. efter 8 timer var det stoppet igen. havde så en lille smule længere henne, men jeg fødte ham da her i august...

Så håber på det bare er det samme som jeg oplevde. men tænker ihvertfald på dig. Det er ikke rart at gå og være bange.

held og lykke..

Annika

Anmeld

5. oktober 2008

quar20

Det kender jeg desværre godt fra min egen graviditet pt..!! Og kan love dig for jeg har også har været urolig over vores lægevagt i Randers for fik samme besked...!

Men selvom der ikke er noget der kan berolige dig lige nu før du ser lilel blob i maven har det godt, Så kan det være så meget, og må desværre sige at det er rigtigt de intet kan gøre...! Men kommer det igen i dag så ring derop og sig hvordan du har det, og at du vil tjekkes for ellers går du og ude af dig selv...! Det gjorde jeg og kom til en akut skanning hvor de ku se jeg havde en blodsamlig heldigvis under min blob i maven...! Men kender godt at det er utrygheden der er i hovedet hele tiden...!

Held og Lykke

Maria

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.