Hej Sanne
Øv for en vagtlæge. Måske er det den samme idiot jeg har snakket med. Da jeg ringede pga blødninger i uge 20 sagde vagtlægen at jeg skulle være en stor pige og tage den med ro, han kunne jo ikke gøre noget alligevel>(
Det er svært for et eller andet sted ved man jo det er rigtigt nok, hvis det går galt kan de intet gøre for at forhindre det, men det er jo ikke forbudt at tale pænt og være bare en anelse pædagogisk.
Jeg ved at når man bløder og er bange kan der være langt til mandag, men hvad med at kontakte din egen læge? Jeg har aldrig haft problemer med min egen læge netop fordi jeg også har mistet før. LÆgen har sendt mig til scanning når jeg har haft brug for det.
Det er meget normalt at bløde. Det kan selvfølgelig være et faresignal men man kan også bløde uden det går galt. I de graviditeter der gav mig mine to piger blødte jeg også i varierende grad. Jeg er nu i uge 27 og har også blødt lidt i denne graviditet.
At jeg så har været meget bange hele vejen igennem graviditeterne siden den første abort er en helt anden historie:-(
Berith
Anmeld