Piercing og tatoveringer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2011

Sabina92

Jeg tog min navle piercing ud da jeg var omkring 25uger henne..

Jeg er nu 39+1 og den er ikke groet sammen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2011

fønix

Mette 27 skriver:

Det er en længere lidt tyndere blød plastik stav der former sig efter kroppen, købte den til 59 kr. mener jeg på piercingpsher.dk kan varmt anbefalde den hvis man stadigt ønsker den efter endt graviditet..

tusind tak for hjælpen 

Anmeld

28. februar 2011

morethanperfect

Jeg tog min ud da jeg var ca 32 uger henne

Den er ikke groet sammen Men hullet er bare blevet størrere og ikke særlig pænt

Anmeld

28. februar 2011

fønix

28. februar 2011

Mette 28

fønix skriver:

mange tak, det var vist lige den mette27 snakkede om

Jeps den, den er så behagelig at have i... Og kom ind af døren to dage efter jeg bestilte den..

Anmeld

28. februar 2011

fønix

Mette 27 skriver:

Jeps den, den er så behagelig at have i... Og kom ind af døren to dage efter jeg bestilte den..

jeps jeg har lige bestilt en så håber jeg den snart kommer  mange tak forhjælpen det er bare dejligt, frygtede jeg måtte tage den ud så hullet lukkede 

Anmeld

28. februar 2011

Mette 28

fønix skriver:

jeps jeg har lige bestilt en så håber jeg den snart kommer  mange tak forhjælpen det er bare dejligt, frygtede jeg måtte tage den ud så hullet lukkede 

Min lukkede ikke, og havde haft den i 5 år dengang, men har det bedre med den graviditets stav nu... Og selv tak for hjælpen altid rart at kunne hjælpe lidt.. 

Anmeld

28. februar 2011

CiSo

Jeg havde min navlepiercing i indtil uge 35 tror jeg ca.. Og hullet er blevet en lille smule mere slapt, men jeg kan godt have en stav i uden problemer..

Anmeld

1. marts 2011

JustMe

Jeg har hverken navlepiercin eller tatovering på maven, men håber jeg må give mit besyv med alligevel

Huden i en tatovering vil grundet processen være mere skrøbelig under mavens vokseværk, end den resterende hud. Du kan derfor desværre meget vel risikere, at få mærker i den. Strækmærker kan ikke forebygges med creme, hvis du er disponeret for dem, men jeg er ganske sikker på, at du kan forbedre dine odds ved at holde huden fugtig og smidig ved at smøre dagligt med eks. pantothenolsalve eller panthenolsalve (to sider af samme sag, men de staves forskelligt ).

Anmeld

1. marts 2011

Benjamins'mor

fønix skriver:

er der nogen som har haft hul i navlen da de var gravide og en tus et sted foran? 

jeg har nemlig begge ting og tænker lidt på hvordan det kommer til at se ud med tussen, nogen der ved det ? 

og har i haft piercingen i gennem hele graviditeten eller hvornår tog i den ud?

Jeg tog min ud til MD scanning i uge 20 fordi lægerne bad mig om det, men der var det allerede forsent. Jeg har det største grimme ar nu, og vil aldrig have min piercing i igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.