Piercing og tatoveringer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.429 visninger
22 svar
0 synes godt om
28. februar 2011

fønix

er der nogen som har haft hul i navlen da de var gravide og en tus et sted foran? 

jeg har nemlig begge ting og tænker lidt på hvordan det kommer til at se ud med tussen, nogen der ved det ? 

og har i haft piercingen i gennem hele graviditeten eller hvornår tog i den ud?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2011

svanen73

Jeg er i uge 25 og tog min navlepiercing ud i går...den blev irriteret af det ekstra stykke stof i gravdidtetsbukserne

Anmeld

28. februar 2011

Ryberg

jeg havde navlepiercing, tog den ud omkring uge 25 ca... og har aldrig fået den i igen

Anmeld

28. februar 2011

Isabeau

fønix skriver:

er der nogen som har haft hul i navlen da de var gravide og en tus et sted foran? 

jeg har nemlig begge ting og tænker lidt på hvordan det kommer til at se ud med tussen, nogen der ved det ? 

Jeg har en tatovering omkring navlen, som heldigvis "overlevede"

Anmeld

28. februar 2011

Sees

Jeg tog min navlepiercing ud, da jeg var 23 uger henne. Der er bare et flot ar nu, men regner start med at få den lavet igen, når der er blevet strammet op

Jeg har en tattovering i buksekanten, og den er stadig som den plejer

Anmeld

28. februar 2011

fønix

tusind tak for jeres svar, jeg har nemlig en nederst på maven og har været lidt bange for om den ville blive grim så ville liiige sammeligne mig med jer andre

Anmeld

28. februar 2011

Mette 28

fønix skriver:

Jeg har en navlepiercing og første gang tog jeg den ud omkring 32 uge, og en gang om ugen stak jeg den igennem så den ikke groede sammen, denne gang har jeg købt en graviditets stav og den mærker jeg slet slet ikke noget til.. den er hverken irriteret eller gør ondt. jeg er 31+2 og en del større end sidste gang...

Anmeld

28. februar 2011

fønix

Mette 27 skriver:

Jeg har en navlepiercing og første gang tog jeg den ud omkring 32 uge, og en gang om ugen stak jeg den igennem så den ikke groede sammen, denne gang har jeg købt en graviditets stav og den mærker jeg slet slet ikke noget til.. den er hverken irriteret eller gør ondt. jeg er 31+2 og en del større end sidste gang...

okay en graviditets stav, hvad er det for noget, hvor kan jeg finde sådan en henne?

Anmeld

28. februar 2011

Mette 28

fønix skriver:

okay en graviditets stav, hvad er det for noget, hvor kan jeg finde sådan en henne?

Det er en længere lidt tyndere blød plastik stav der former sig efter kroppen, købte den til 59 kr. mener jeg på piercingpsher.dk kan varmt anbefalde den hvis man stadigt ønsker den efter endt graviditet..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.