alle kneb gælder :-D: g

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2011

Nanastep

jannebjerre skriver:

tak for dit svar      syntes selvf det er iorden folk har en mening og spørgsmål til at jeg gerne ville have min dejlige baby ud . men ville jo selvf gerne  gå til tiden. men når man har ondt hver dag hele tiden osv og baby er fuldstændig  færdig så må jeg gerne ønske han ville komme nu.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2011

Frøken J.

jannebjerre skriver:

Hvor er det latterligt sagt! Du aner jo ikke hvad der ligger til grund for hun gerne vil have det igang!

Hey hey, rolig nu! Så vidt jeg ved, er der ikke noget som helst nedladende eller kritisk i det jeg skriver. Hvis der var nogen der var kritiske, var det nogen af dem, som var enige i mit spørgsmål. Jeg skriver tydeligt, at jeg spørger fordi jeg er nysgerrig. Så der er ingen grund til at hidse sig op! Det havde været noget andet hvis jeg skrev, at jeg synes det var mega latterligt, at hun ikke ville gå tiden ud, men jeg spørger jo hvorfor! Og tilkendegiver ligesom dér, at det jo godt kan ske, der er en grund. Så rooooolig!

Anmeld

28. februar 2011

Nanastep

Secrets skriver:

nu skal i ikke diskuter over min tråd. jeg syntes det er iorden i spørg og kommer med meninger . . og det var jo kun lidt i sjov jeg skrev det..  jeg atger ikke så tungt at i spørg osv. jeg har jo også svaret på hvorfor jeg gerne ville have lille manden ud nu 

Anmeld

28. februar 2011

Frøken J.

Nanastep skriver:

nu skal i ikke diskuter over min tråd. jeg syntes det er iorden i spørg og kommer med meninger . . og det var jo kun lidt i sjov jeg skrev det..  jeg atger ikke så tungt at i spørg osv. jeg har jo også svaret på hvorfor jeg gerne ville have lille manden ud nu 

Netop Jeg tænkte nemlig også, at der sikkert ikke var noget i vejen for at spørge dig! Man er jo nysgerrig. Glæder mig til at se dit lille vidunder!

Anmeld

1. marts 2011

JustMe

Maja88 skriver:

tænker lidt det samme......

her er jeg 38+4 og skal have PKS på torsdag, grundet den sidder op...

men ellers have jeg også gået tiden ud, håbede jeg på

Uh, spændende! Så er det allerede  

Anmeld

1. marts 2011

JustMe

Nanastep skriver:

det har ikke noget at gøre med at jeg ikke ville gå tiden ud.. grunden er at min krop er så belastet som den er ..  og når man går rundt med en stor smerte hverdag  så er tiden meget lang. .  så det er ikke fordi jeg ikke ville gå tiden ud hehe.        

At dømme efter dit profilbillede, ser det da også ud til at være noget af en babykuffert, du render rundt med

Anmeld

1. marts 2011

Englehår

Profilbillede for Englehår
jannebjerre skriver:

Hvor er det latterligt sagt! Du aner jo ikke hvad der ligger til grund for hun gerne vil have det igang!

Det er vel derfor hun spørger...?
- og jeg synes oven i købet, at hun spørger rigtig pænt..

TS: Jeg håber, at det hele må gå dig godt..

Anja

Anmeld

2. marts 2011

Nanastep

Secrets skriver:

Netop Jeg tænkte nemlig også, at der sikkert ikke var noget i vejen for at spørge dig! Man er jo nysgerrig. Glæder mig til at se dit lille vidunder!

man må meget gerne være nysgeriig
og taaak, jeg glæder mig også meget til at se ham hihi

Anmeld

2. marts 2011

Nanastep

JustMe skriver:

At dømme efter dit profilbillede, ser det da også ud til at være noget af en babykuffert, du render rundt med

den er også meget stor og tung, min jordermoder er nogen gange i tvivl om min termin! men nu må vi se når han kommer ud

Anmeld

2. marts 2011

twiggi

JustMe skriver:

BABYKUFFERT.. Dén var ny

tak for dagens grin..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.