alle kneb gælder :-D: g

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.457 visninger
24 svar
0 synes godt om
28. februar 2011

Nanastep

ja som sagt alle kneb gælder . jeg har været ude og gå en laaaaaang  tur  idag i et hurtigt tempo  og nu er ve kagen bagt og i ovnen så den skal spises senere.  har haft mens agtige smerter næsten hele dagen     så håber vi der sker meget mere igennem natten hihi                         

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2011

mor til 2 skønne piger .

Nanastep skriver:

ja som sagt alle kneb gælder . jeg har været ude og gå en laaaaaang  tur  idag i et hurtigt tempo  og nu er ve kagen bagt og i ovnen så den skal spises senere.  har haft mens agtige smerter næsten hele dagen     så håber vi der sker meget mere igennem natten hihi                         

.

Anmeld

28. februar 2011

Nanastep

ønskebebsi skriver:

Anmeld

28. februar 2011

twinny

Krydser fingre for dig...

Anmeld

28. februar 2011

Frøken J.

Nanastep skriver:

Må jeg spørge om hvorfor allerede? Hvis du først har termin om lidt over 2 uger? Bare nysgerrig Tænker bare det vel er bedst at gå tiden ud, hvis man kan

Anmeld

28. februar 2011

MIWULA

Nanastep skriver:

For der snart sker noget hos dig. OG self mig selv. haha. Har heldigvis selv haft mens og mange plukveer idag og i nat.  

Håber ikk du kommer til og gå over tid.

Anmeld

28. februar 2011

Maja88

Secrets skriver:

Må jeg spørge om hvorfor allerede? Hvis du først har termin om lidt over 2 uger? Bare nysgerrig Tænker bare det vel er bedst at gå tiden ud, hvis man kan

tænker lidt det samme......

her er jeg 38+4 og skal have PKS på torsdag, grundet den sidder op...

men ellers have jeg også gået tiden ud, håbede jeg på

Anmeld

28. februar 2011

132319

Secrets skriver:

Enig her  Det er klart bedst for baby at komme så tæt på 40+0 som muligt. Er selv mor til to præmature og ville ønske at jeg var gået tiden ud.

Anmeld

28. februar 2011

Nanastep

det har ikke noget at gøre med at jeg ikke ville gå tiden ud.. grunden er at min krop er så belastet som den er ..  og når man går rundt med en stor smerte hverdag  så er tiden meget lang. .  så det er ikke fordi jeg ikke ville gå tiden ud hehe.          

Anmeld

28. februar 2011

jannebjerre

Secrets skriver:

Hvor er det latterligt sagt! Du aner jo ikke hvad der ligger til grund for hun gerne vil have det igang!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.