Smadret inden i.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2011

jannebjerre

MONGOL SPASSER!!!
Jeg kan godt forstå det er svært, for du elsker ham jo, men altså man skal stadigvæk ikke finde sig i alt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2011

sarahb

han siger han har brugt jeres husleje penge, hva så med lejligheden...
Sidder han i noget gæld, er misbruger af noget eller hvad sker der..
Det gør man jo ikke bare

Anmeld

28. februar 2011

Carina1977

Helt ærligt, så skriver man da ikke til sin kæreste, at man lige har brugt husleje-pengene og så færdig farvel. Hvad er han dog for en mand  Hvad dælen havde han tænkt sig at du skulle gøre?

I bor sammen, har børn sammen....det mindste han kan gøre, er dælme at give dig en forklaring på det hele. Blot min mening.

Og så lige

Anmeld

28. februar 2011

Anonym trådstarter

sarahb skriver:

han siger han har brugt jeres husleje penge, hva så med lejligheden...
Sidder han i noget gæld, er misbruger af noget eller hvad sker der..
Det gør man jo ikke bare

Jep- han er ligeglad med os- hans egne ord. Han er forhenværende ludoman- eller VAR forhenværende.. Nu er han det jo nok igen. Forhelvede hvor føler jeg mig dum, har jo fået afvide at han under ingen omstændigheder må være den der sidder med vores penge til at leve for- mad, husleje, regninger, men idag skulle han ind og betale regninger og købe ind alene.

Tak for jeres kommentare piger, orker ikke lige svare alle, håber i forstår at jeg sætter pris på dem alligevel.

Anmeld

28. februar 2011

Rockertand

Anonym skriver:

Jeg ved det godt- for som sagt, det er sku ikke første gang det sker at han beslutter sig for at skride.. Jeg har bare en million bekymringer. Hvordan klarede du at undvære din mand?

Jeg ved jo at min kæreste kommer kravlene tilbage engang om et par dage når rent tøj og savnet til os begynder at trække. Men hvordan står man fast og siger nej? Det er jo også hans lejlighed, og jeg er på kh barsel og har ikke råd til bare at flytte dags dato i morgen.

Hold da kæft, hvor er jeg irriteret - PÅ DIG.

Kom dog ud af den offerrolle og sig fra og lær at klare dig selv og gør det bedste for dine børn. Er det sådan din datter skal lære, at mænd behandler kvinder???

Det kan godt være, at det gør ondt på dig, når det står på - men dine børn "kodes" altså med alt, de oplever i barndommen, og det bliver en del af deres selvværd, grundsten og opfattelse af normalt/unormalt - det er ikke i orden, at de skal opleve svigt, skænderier og utryghed.

Hvordan du klarer dig uden din mand? Hvordan du står fast og siger nej?        Du tager fat i nakken på dig selv og sætter dine børn i første række, og så tager du kontakt til kommunen og fortæller dem, at du skal have et sted at bo, at de skal hjælpe dig med indskud osv., - og hvis du er i tvivl om, hvordan du skal klare dig økonomisk, så er der en del tråde herinde, der kan fortælle dig, at du med al sandsynlighed vil få mange flere penge til rådighed, når du er enlig forsørger.

Anmeld

28. februar 2011

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Hold da kæft, hvor er jeg irriteret - PÅ DIG.

Kom dog ud af den offerrolle og sig fra og lær at klare dig selv og gør det bedste for dine børn. Er det sådan din datter skal lære, at mænd behandler kvinder???

Det kan godt være, at det gør ondt på dig, når det står på - men dine børn "kodes" altså med alt, de oplever i barndommen, og det bliver en del af deres selvværd, grundsten og opfattelse af normalt/unormalt - det er ikke i orden, at de skal opleve svigt, skænderier og utryghed.

Hvordan du klarer dig uden din mand? Hvordan du står fast og siger nej?       Du tager fat i nakken på dig selv og sætter dine børn i første række, og så tager du kontakt til kommunen og fortæller dem, at du skal have et sted at bo, at de skal hjælpe dig med indskud osv., - og hvis du er i tvivl om, hvordan du skal klare dig økonomisk, så er der en del tråde herinde, der kan fortælle dig, at du med al sandsynlighed vil få mange flere penge til rådighed, når du er enlig forsørger.

Du behøver ikke skrive med stort- jeg ser udemærket. Tror du ikke jeg hader mig selv for det her? Tror du ikke jeg gerne vil ud af et forhold hvor mine håb og drømme ikke betyder en skid, hvor vores børn er udsat for så mange svigt igennem deres far, et forhold hvor psykisk terror er daglig kost og selvfølgelig ltid er ens egen skyld. JO, men hvordan? Det er jo netop det jeg spørg om, hvordan går man sin vej, når børnene, økonomien og alt andet er fælles? Passer det at jeg kan få hjælp af kommunen. De har nemlig sagt nej sidst dette nummer skete. Og ja, familien bor langt væk og er ikke særlig vilde med ideen med mig og mine to unger kommer og bor indtil jeg får sparet sammen til en flytning der vil koste mig dyrt, både for at hive ungerne op med rode og for alle de penge jeg må betale alene indtil faderbidrag og hvad ved jeg går igennem. Men tak for sparket- det hjælper faktisk mere end du sikkert tror. Ben i næsen smitter du ved..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.