Anonym skriver:
Jeg ved det godt- for som sagt, det er sku ikke første gang det sker at han beslutter sig for at skride.. Jeg har bare en million bekymringer. Hvordan klarede du at undvære din mand?
Jeg ved jo at min kæreste kommer kravlene tilbage engang om et par dage når rent tøj og savnet til os begynder at trække. Men hvordan står man fast og siger nej? Det er jo også hans lejlighed, og jeg er på kh barsel og har ikke råd til bare at flytte dags dato i morgen.
Hold da kæft, hvor er jeg irriteret - PÅ DIG.
Kom dog ud af den offerrolle og sig fra og lær at klare dig selv og gør det bedste for dine børn. Er det sådan din datter skal lære, at mænd behandler kvinder???
Det kan godt være, at det gør ondt på dig, når det står på - men dine børn "kodes" altså med alt, de oplever i barndommen, og det bliver en del af deres selvværd, grundsten og opfattelse af normalt/unormalt - det er ikke i orden, at de skal opleve svigt, skænderier og utryghed.
Hvordan du klarer dig uden din mand? Hvordan du står fast og siger nej? Du tager fat i nakken på dig selv og sætter dine børn i første række, og så tager du kontakt til kommunen og fortæller dem, at du skal have et sted at bo, at de skal hjælpe dig med indskud osv., - og hvis du er i tvivl om, hvordan du skal klare dig økonomisk, så er der en del tråde herinde, der kan fortælle dig, at du med al sandsynlighed vil få mange flere penge til rådighed, når du er enlig forsørger.
Anmeld