ville nok være nemmere, hvis vi kunne snakke over pb'er i stedet for, men hva...
hvis du ved, der går et par dage før han kommer tilbage, så har du jo masser af tid, til at få pakket lidt sammen, og så forlade lejligheden i god ro og orden. Det er nemmest at gøre, når han ikke er der og forsøger at overbevise dig om at blive.
Har du ikke familie eller venner, du kan være hos i et par dage??
Kommunen skal hjælpe dig når du står på gaden med to små børn, det er der ingen diskussion om. Og at du er på kh barsel, ja det er da selvfølgeligt ikke fedt, men du kan sagtens klare dig alligevel. Du vil få boligstøtte, det vil sige, det meste af huslejen betalt, du vil få gratis daginstution, eller i hvert fald næsten, du kan søge om hjælp til el og varme, hvis det er helt galt. Og desuden skal faderen betale dig ca 1200 kr pr barn om måneden, så alt i alt skal du nok klare dig. Det er ingen fest, men selvfølgelig kan det lade sig gøre.
hvis du vil snakke lidt mere privat er du velkommen til at skrive til mig, jeg vil gerne dele ud af mine mere private tanker omkring det hele, bare ikke lige i åbent forum... 
Anmeld