Smadret inden i.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.179 visninger
15 svar
0 synes godt om
28. februar 2011

Anonym trådstarter

Han er skredet, igen. Det er langt fra første gang- men det gør ikke mindre ondt af den grund. Hans mobil er slukket- ja og min er lukket, så kan hverken få fat i ham eller andre, ikke at jeg har lyst til at se andre. Venter bare på jeg kan putte vores børn og bryde sammen. Spørgsmålet HVORFOR kører rundt i hovedet på mig. HVAD har jeg gjort galt. Vi havde sex hele natten igår, han har været sød og glad hele dagen- tilbyder at ta ud og købe ind til burgere som vi alle 4 skal lave sammen. Og så ser vi ikke mere til ham, 4 timer går. Jeg fangede min veninde på fb, bad hende få ham til at ringe, hvor han så ringer og siger han har brugt vores husleje penge, at jeg ikke skal kontakte ham, farvel. Og slukker sin mobil. Min veninde er bekymret- orker ikke hendes besøg, vil bare have min kæreste hjem. Vi har to børn sammen, to søde glade unger der ikke ved hvor far bliver af. 4 år lige i lokummet uden så meget som en forklaring. Hvorfor? Hvorfor nu? Hvad gør man så? Hjælp mig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2011

metski83

Ved slet ikke havd jeg skal sige, føler med dig

Anmeld

28. februar 2011

Moar2011

hold da op en smørre du fik kastet i hovedet, i det du tror det går godt rigtig umodent af ham må jeg sige ..

ved ikk rigtig hvad jeg skal skrive, er lidt chokeret også

Anmeld

28. februar 2011

Klumpe-dumpe

Puha ved slet ikke hvad jeg skal sige... Men vil ikke bare lukke uden at sende dig det største kram.

Anmeld

28. februar 2011

Loa

Lyder godt nok ikke rart......... 

Men undskyld mig, han lyder da som den største (barnlige) nar! Man skrider sgu da ikke bare sådan der. Han kan i det mindste melde klart ud hvis han ikke var interesseret i et forhold længere....

Anmeld

28. februar 2011

Anonym trådstarter

Ja jeg er helt væk selv, skifter mellem at være så sur at jeg bare synes han skal dø- til at nærmest håbe han kommer hjem og holder om mig. Hvorfor helvede må jeg ikke få en forklaring? Jeg aner ikke engang hvor han er? Er han uden videre flyttet, taget i byen, er han hos sin ven? Hvad helvede sker der. Jeg kan slet ikke tænke klart. Men nægter at græde foran min datter, men selv hun går rundt og snøfter over hvor far er- de skulle jo have lavet mad sammen, det lovede han inden han gik.. Hvorfor sige det til en lille pige hvis man ikke har tænkt sig at dukke op igen? Min stakkels lille mus. Jeg har lyst til at slå ham ihjel lige nu, en ting er at knuse mit hjerte, vores datter er altså kun 3 år??? Det gør en god forælder ikk!!!!

Anmeld

28. februar 2011

Skouboe

28. februar 2011

celkt

jeg ved godt at jeg/vi herinde ikke kan leve dit liv for dig, og at det er nemmere sagt end gjort, men - se dog at få kommet ud af det møj, og kom videre med dit liv.

Ja, fire år og to børn er lang tid, men det betyder ingenting, det der betyder noget er dit psykiske helbred, og ikke mindst, det forbillede du vælger at sætte op for dine børn. Er det det de skal lære?!? At det er okay, at behandle hinanden på den måde. Vil du være den mor, der er ked af det og nede, hver gang deres far vælger at behandle dig som lort, eller vil du være glad og der for dem 100%

Jeg valgte at gå fra min mand efter 8 års samliv og to børn, fordi jeg ikke kunne holde til mere psykisk og fordi jeg ønskede et bedre liv for mine børn. Ja, det var møjhårdt, for jeg elskede ham stadigvæk, men jeg tog mig sammen og gennemførte det, og det tror jeg også du skulle tage og gøre.

de kærligte kram fra charlotte

Anmeld

28. februar 2011

Anonym trådstarter

celkt skriver:

jeg ved godt at jeg/vi herinde ikke kan leve dit liv for dig, og at det er nemmere sagt end gjort, men - se dog at få kommet ud af det møj, og kom videre med dit liv.

Ja, fire år og to børn er lang tid, men det betyder ingenting, det der betyder noget er dit psykiske helbred, og ikke mindst, det forbillede du vælger at sætte op for dine børn. Er det det de skal lære?!? At det er okay, at behandle hinanden på den måde. Vil du være den mor, der er ked af det og nede, hver gang deres far vælger at behandle dig som lort, eller vil du være glad og der for dem 100%

Jeg valgte at gå fra min mand efter 8 års samliv og to børn, fordi jeg ikke kunne holde til mere psykisk og fordi jeg ønskede et bedre liv for mine børn. Ja, det var møjhårdt, for jeg elskede ham stadigvæk, men jeg tog mig sammen og gennemførte det, og det tror jeg også du skulle tage og gøre.

de kærligte kram fra charlotte

Jeg ved det godt- for som sagt, det er sku ikke første gang det sker at han beslutter sig for at skride.. Jeg har bare en million bekymringer. Hvordan klarede du at undvære din mand?

Jeg ved jo at min kæreste kommer kravlene tilbage engang om et par dage når rent tøj og savnet til os begynder at trække. Men hvordan står man fast og siger nej? Det er jo også hans lejlighed, og jeg er på kh barsel og har ikke råd til bare at flytte dags dato i morgen.

Anmeld

28. februar 2011

celkt

ville nok være nemmere, hvis vi kunne snakke over pb'er i stedet for, men hva...

hvis du ved, der går et par dage før han kommer tilbage, så har du jo masser af tid, til at få pakket lidt sammen, og så forlade lejligheden i god ro og orden. Det er nemmest at gøre, når han ikke er der og forsøger at overbevise dig om at blive.

Har du ikke familie eller venner, du kan være hos i et par dage??

Kommunen skal hjælpe dig når du står på gaden med to små børn, det er der ingen diskussion om. Og at du er på kh barsel, ja det er da selvfølgeligt ikke fedt, men du kan sagtens klare dig alligevel. Du vil få boligstøtte, det vil sige, det meste af huslejen betalt, du vil få gratis daginstution, eller i hvert fald næsten, du kan søge om hjælp til el og varme, hvis det er helt galt. Og desuden skal faderen betale dig ca 1200 kr pr barn om måneden, så alt i alt skal du nok klare dig. Det er ingen fest, men selvfølgelig kan det lade sig gøre.

hvis du vil snakke lidt mere privat er du velkommen til at skrive til mig, jeg vil gerne dele ud af mine mere private tanker omkring det hele, bare ikke lige i åbent forum...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.