min lille hund har fået dianogsen :( :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2011

Moar2011

NinaSophia skriver:

de vil opererer hende imorgen tidlig og se hvordan det ser ud, men de har ikke sagt noget idag om at hun ikke ville blive rask.

er bange for dommen imorgen, men den må bare på den gode side, ellers ville de vel ikke opererer hende og fjerne det..

nope, jeg tror at lægerne selv ser en positiv slutning siden de vælger at opperere hende . kan godt forstå du er nervøs, men tror godt du kan være rolig..

vi havde en hund i familien som fik afvide havde kræft, og der kunne de se på scannings billederne at knuden var for stor og hun stod ikk for at rede.. så det at de gør det ved din hund, viser kun at de selv på at de kan ordne det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2011

2721

Årh stakkels pus
Håber den bliver rask meget snart

Anmeld

28. februar 2011

twiggi

Babyklar skriver:

nope, jeg tror at lægerne selv ser en positiv slutning siden de vælger at opperere hende . kan godt forstå du er nervøs, men tror godt du kan være rolig..

vi havde en hund i familien som fik afvide havde kræft, og der kunne de se på scannings billederne at knuden var for stor og hun stod ikk for at rede.. så det at de gør det ved din hund, viser kun at de selv på at de kan ordne det

ja og den sidder udvendig, "lige til at skære væk" men alligevel..

Anmeld

28. februar 2011

twiggi

Puslingen skriver:

Årh stakkels pus
Håber den bliver rask meget snart

jaaeeeh
tak

Anmeld

28. februar 2011

Moar2011

NinaSophia skriver:

ja og den sidder udvendig, "lige til at skære væk" men alligevel..

Ja alligevel ville man gerne være foruden .. enes hund betyder altså os meget for en .. ville heller ikke på nogen måde have det godt, hvis det var min lille hund.

Anmeld

28. februar 2011

twiggi

Babyklar skriver:

Ja alligevel ville man gerne være foruden .. enes hund betyder altså os meget for en .. ville heller ikke på nogen måde have det godt, hvis det var min lille hund.

nej det er så svært. hun er jo min lille baby..

Anmeld

28. februar 2011

2babygirls

NinaSophia skriver:

suk...

vi skulle til dyrelæge idag og hun skulle vaccineres, og vi skulle have et opfølgende tjek på en byld agtig ting hun har ved brystet.

idag sagde dyrelægen så at prøverne viste at hun har... kræft

hun skal opereres imorgen tidlig kl. 9 og bliver så vaccineret imens hun ligger i narkosen.

min lille baby

årrrrh hvor bliver dagen bare hamrende hård imorgen

øøøøøøøv

Stakkels lille pjevs !!!!

MEN min tykke hun misser fik konstateret brystkræft da hun var et halvt år gammel ca, inden hun kom i løbe tid, og hun lever skam i bedste velgående

OG når man ligger op af maveskindet når det er helt bart er det bare så dejlig varmt

Alt held og lykke med din vovse!!!!

Stort

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

28. februar 2011

metski83

Årh hvor forfærdeligt, håber de kan gøre noget. Og krydser fingre

Anmeld

28. februar 2011

RiUL

Åh nej altså  Hvor frygteligt! 

-Håber at operationen går godt imorgen!

Anmeld

28. februar 2011

Mullefisen2011

Puhh ha hvor er det bare forfærdeligt..

Krydser virkelig fingre for jer  og håber på det bedste..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.