min lille hund har fået dianogsen :( :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.275 visninger
20 svar
0 synes godt om
28. februar 2011

twiggi

suk...

vi skulle til dyrelæge idag og hun skulle vaccineres, og vi skulle have et opfølgende tjek på en byld agtig ting hun har ved brystet.

idag sagde dyrelægen så at prøverne viste at hun har... kræft

hun skal opereres imorgen tidlig kl. 9 og bliver så vaccineret imens hun ligger i narkosen.

min lille baby

årrrrh hvor bliver dagen bare hamrende hård imorgen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2011

Maria.

Stakkels lille hund!! Håber den bliver helt rask! og hvor er den fin!

Anmeld

28. februar 2011

NinaNymannMadsen

årh nej dog. håber den kommer sig over det. og håber de får det hele fjernet.

Anmeld

28. februar 2011

twiggi

Maria. skriver:

Stakkels lille hund!! Håber den bliver halt rask!

ja  håber jeg også..

er totalt hormonella, fik totalt tudemarie fjæs da han sagde hun skulle komme imorgen og i narkosen og opereres, min stakkels hund.. jeg bliver så græde færdig imorgen

Anmeld

28. februar 2011

Enayia

NinaSophia skriver:

suk...

vi skulle til dyrelæge idag og hun skulle vaccineres, og vi skulle have et opfølgende tjek på en byld agtig ting hun har ved brystet.

idag sagde dyrelægen så at prøverne viste at hun har... kræft

hun skal opereres imorgen tidlig kl. 9 og bliver så vaccineret imens hun ligger i narkosen.

min lille baby

årrrrh hvor bliver dagen bare hamrende hård imorgen

Ååårrrh!! Det er jeg ked af at høre! Hvor er det synd for vovsen og for dig! Jeg krydser for din lille vovse bliver rask igen! Skal nok  alt jeg kan! Det gør ondt i hjertet når ens dyr ikke har det godt! Man kan slet ikke slappe af!

KRAM

Anmeld

28. februar 2011

Maria.

NinaSophia skriver:

ja  håber jeg også..

er totalt hormonella, fik totalt tudemarie fjæs da han sagde hun skulle komme imorgen og i narkosen og opereres, min stakkels hund.. jeg bliver så græde færdig imorgen

Det kan jeg godt forstå!! Din stakkel! Men det er det bedste!! Tænk på alternativet!

Anmeld

28. februar 2011

twiggi

Maria. skriver:

Det kan jeg godt forstå!! Din stakkel! Men det er det bedste!! Tænk på alternativet!

ja for søren

hun er bare så ulykkelig, groggy og helt vildt sløv, når jeg henter hende, ved hvor skidt hun har det for sidst hun fik fjernet mælke tænder var hun så skidt..

har købt gaver og lækker blød mad til hende i gele, så hun ikke ska tykke hård mad når hun er skidt.. og hun får sin dyne med derind som dufter herhjemme fra.. puha

Anmeld

28. februar 2011

Moar2011

årrh nej da ! kan de helbrede hende ?

Anmeld

28. februar 2011

twiggi

Enayia skriver:

Ååårrrh!! Det er jeg ked af at høre! Hvor er det synd for vovsen og for dig! Jeg krydser for din lille vovse bliver rask igen! Skal nok  alt jeg kan! Det gør ondt i hjertet når ens dyr ikke har det godt! Man kan slet ikke slappe af!

KRAM

taaaaaaaak

det er så forfærdeligt, ville ønske at dagen imorgen aldrig kommer, bliver så hårdt at aflevere hende, og vil sidde ved min mobil konstant så jeg bare kan komme ned og hente hende igen..

tak for krydsede..

Anmeld

28. februar 2011

twiggi

Babyklar skriver:

årrh nej da ! kan de helbrede hende ?

de vil opererer hende imorgen tidlig og se hvordan det ser ud, men de har ikke sagt noget idag om at hun ikke ville blive rask.

er bange for dommen imorgen, men den må bare på den gode side, ellers ville de vel ikke opererer hende og fjerne det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.