Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
smokie skriver:Familien Madsen skriver:smokie skriver:Familien Madsen skriver:smokie skriver:Tusind tak for jeres svar fammilien madsen hvor længe værede det ved dig...Knusjeg havde det i næsten 2 uger.. men det kan også sagtens være din graviditet..:D men håber at det bliver beder med dig:D:Dhvor det bare svingede med at du havde det godt og skidt?ja jeg kunne have det godt en dag og mega skidt den anden dag.. også kunne jeg være svimmel når jeg vågnet med 15min efter kunne der ikke være noget og sådan kørtet det hele tiden... og jeg kontaktet læge og fik afvide at det bare er en virus som gik over af sig selv og det gjor den.:D:DOK tusind tak men 14 dage sådan her puha orker det næsten ikke også når jeg er så besværet i forvejen af maven og mavesyre og alt øv øv men må jo bare have tålmodighed men tusind tak for dit svar....(H)
Familien Madsen skriver:smokie skriver:Familien Madsen skriver:smokie skriver:Tusind tak for jeres svar fammilien madsen hvor længe værede det ved dig...Knusjeg havde det i næsten 2 uger.. men det kan også sagtens være din graviditet..:D men håber at det bliver beder med dig:D:Dhvor det bare svingede med at du havde det godt og skidt?ja jeg kunne have det godt en dag og mega skidt den anden dag.. også kunne jeg være svimmel når jeg vågnet med 15min efter kunne der ikke være noget og sådan kørtet det hele tiden... og jeg kontaktet læge og fik afvide at det bare er en virus som gik over af sig selv og det gjor den.:D:D
smokie skriver:Familien Madsen skriver:smokie skriver:Tusind tak for jeres svar fammilien madsen hvor længe værede det ved dig...Knusjeg havde det i næsten 2 uger.. men det kan også sagtens være din graviditet..:D men håber at det bliver beder med dig:D:Dhvor det bare svingede med at du havde det godt og skidt?
Familien Madsen skriver:smokie skriver:Tusind tak for jeres svar fammilien madsen hvor længe værede det ved dig...Knusjeg havde det i næsten 2 uger.. men det kan også sagtens være din graviditet..:D men håber at det bliver beder med dig:D:D
smokie skriver:Tusind tak for jeres svar fammilien madsen hvor længe værede det ved dig...Knus
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Familien Madsen skriver:smokie skriver:Familien Madsen skriver:smokie skriver:Familien Madsen skriver:smokie skriver:Tusind tak for jeres svar fammilien madsen hvor længe værede det ved dig...Knusjeg havde det i næsten 2 uger.. men det kan også sagtens være din graviditet..:D men håber at det bliver beder med dig:D:Dhvor det bare svingede med at du havde det godt og skidt?ja jeg kunne have det godt en dag og mega skidt den anden dag.. også kunne jeg være svimmel når jeg vågnet med 15min efter kunne der ikke være noget og sådan kørtet det hele tiden... og jeg kontaktet læge og fik afvide at det bare er en virus som gik over af sig selv og det gjor den.:D:DOK tusind tak men 14 dage sådan her puha orker det næsten ikke også når jeg er så besværet i forvejen af maven og mavesyre og alt øv øv men må jo bare have tålmodighed men tusind tak for dit svar....(H)kan godt forstå dig det var heller ikke ´nemt med en søn på 4mdr. ´men jeg vil ønske dig god bedring og håbe at det ikke går så langtid for dig.. og sige at du må slappe ekstra godt af of blive i senge lidt længer hvis det er muligt:D:D(H)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128