Graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

939 visninger
12 svar
0 synes godt om
4. oktober 2008

smokie

Hej til alle håber nogen kan hjælpe mig lidt her i tirsdags fik jeg det pludselig meget skidt og kastede op om aftenen og det fortsatte om onsdagen torsdag havde jeg det så nogenlunde og fredag havde jeg det så helt fint var bare trat og tænkte at nu var det på retur så blev jeg pludselig dårlig igen idag og kastede op igen og fik lige som de andre dage ondt i maven og i lænden og idag har jeg så heller ikke kunnet få luft jeg er gravid i 32 uge og næsten 33 kunne det have noget med det at gøre nogle signaler som min krop fortæller mig eller ved i om der er noget dierre i omløb?

(H) Smokie som ikke har det alt for godt........

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2008

smokie

Var der virkelig ingen der kunne hjælpe mig??????????????????????

Anmeld

4. oktober 2008

Fam. Madsen

smokie skriver:

Var der virkelig ingen der kunne hjælpe mig??????????????????????

hej jeg ved ikke om det kunne have noget med din graviditet men jeg kan fortælle dig at jeg selv lige har været igennem engang dirre, kvalme og træthed og det var en virus som ligger i luften, det kunne godt lyde som det...:D:D

god bedring(H)(H)

Anmeld

4. oktober 2008

Balderson

Hej

Det du beskriver havde jeg i starten af min graviditet og i slutningen...

Sørg for at få en masse Ro, Ro og atter Ro

Det kan selvfølgelig også godt være at der er noget i luften og du har fangede det.. Det er jo årstiden for det...

Anmeld

4. oktober 2008

smokie

Tusind tak for jeres svar fammilien madsen hvor længe værede det ved dig...

Knus

Anmeld

4. oktober 2008

smokie

Balderson skriver:

Hej

Det du beskriver havde jeg i starten af min graviditet og i slutningen...

Sørg for at få en masse Ro, Ro og atter Ro

Det kan selvfølgelig også godt være at der er noget i luften og du har fangede det.. Det er jo årstiden for det...

Jamen hvor længe før havde du det jeg har jo 8 uger endnu?

Knus

Anmeld

4. oktober 2008

Fam. Madsen

smokie skriver:

Knus

jeg havde det i næsten 2 uger.. men det kan også sagtens være din graviditet..:D men håber at det bliver beder med dig:D:D

Anmeld

4. oktober 2008

smokie

Familien Madsen skriver:

smokie skriver:

Knus

jeg havde det i næsten 2 uger.. men det kan også sagtens være din graviditet..:D men håber at det bliver beder med dig:D:D

hvor det bare svingede med at du havde det godt og skidt?

Anmeld

4. oktober 2008

Fam. Madsen

smokie skriver:

Familien Madsen skriver:

smokie skriver:

Knus

ja jeg kunne have det godt en dag og mega skidt den anden dag.. også kunne jeg være svimmel når jeg vågnet med 15min efter kunne der ikke være noget og sådan kørtet det hele tiden... og jeg kontaktet læge og fik afvide at det bare er en virus som gik over af sig selv og det gjor den.:D:D

Anmeld

4. oktober 2008

smokie

Familien Madsen skriver:

smokie skriver:

Familien Madsen skriver:

smokie skriver:

Knus

ja jeg kunne have det godt en dag og mega skidt den anden dag.. også kunne jeg være svimmel når jeg vågnet med 15min efter kunne der ikke være noget og sådan kørtet det hele tiden... og jeg kontaktet læge og fik afvide at det bare er en virus som gik over af sig selv og det gjor den.:D:D

OK tusind tak men 14 dage sådan her puha orker det næsten ikke også når jeg er så besværet i forvejen af maven og mavesyre og alt øv øv men må jo bare have tålmodighed men tusind tak for dit svar....

(H)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.