Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
lyder rigtig godt ønsker jer to held lykke
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Babyklar skriver: ejj fedt nok - ja vi ved godt kønnet hva med jer?
ejj fedt nok - ja vi ved godt kønnet hva med jer?
Det bliver en lille pige <3
Jeg er allerede helt forelsket
stelllasmand skriver: nogle unge der skal til at være forældrer eller er jeg er kun 18 og min kone er 32 uger henne
nogle unge der skal til at være forældrer eller er jeg er kun 18 og min kone er 32 uger henne
Er 24 og har to skønne drenge
TheLittleOne skriver: Det bliver en lille pige <3 Jeg er allerede helt forelsket
Vi skal have en lille dreng - og kender godt den følels, vi er os helt forelsket i det bette væsen
nurhsødt
Jeg er 23 og har 2 skønne børn... Tobias fra 26-04-07 og Amanda fra 13-02-11...
stelllasmand skriver: nurh jeg ved ikke lige hvad der er sket for mig plejer at være den der hårde tybe vis i forstår stor skaldet tusser men nu er jeg blevet helt blød underligt og læser rigtig meget om tingene for vil vise jeg er en god far selv om jeg kun er atenn
nurh jeg ved ikke lige hvad der er sket for mig plejer at være den der hårde tybe vis i forstår stor skaldet tusser men nu er jeg blevet helt blød underligt og læser rigtig meget om tingene for vil vise jeg er en god far selv om jeg kun er atenn
Jeg er 18 og er 39+1 uger henne
Jeg blev lige 20 år 8 dage før jeg fødte min datter ... Så min datter blir`snart 17 måneder ...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128