nolge unge der skla til at være forældre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.202 visninger
43 svar
0 synes godt om
28. februar 2011

stelllasmand

nogle unge der skal til at være forældrer eller er jeg er kun 18 og min kone er 32 uger henne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2011

fønix

stelllasmand skriver:

nogle unge der skal til at være forældrer eller er jeg er kun 18 og min kone er 32 uger henne

Jah jeg er 21, ved ikke om du vil kalde det ung der er jo meget forskellige meninger om hvornår man er ung jeg er i uge 15

Anmeld

28. februar 2011

stelllasmand

jo så er du da ung min kone er da kun 20 heh hun bliver tosset bis jeg kalder hende gammel er det dit første barn

Anmeld

28. februar 2011

mth1987

23 og et barn på snart 9 mdr

Anmeld

28. februar 2011

LRJ

er 20 og har en datter på 10,5 månede, var 19 da jeg fødte

Anmeld

28. februar 2011

stelllasmand

nurh jeg ved ikke lige hvad der er sket for mig plejer at være den der hårde tybe vis i forstår stor skaldet tusser men nu er jeg blevet helt blød underligt og læser rigtig meget om tingene for vil vise jeg er en god far selv om jeg kun er atenn

Anmeld

28. februar 2011

Julymama

Jeg er 21 og er 20 uger henne,, så vil da osse sige jeg er en asf de unge

Anmeld

28. februar 2011

AnneBJ

stelllasmand skriver:

nurh jeg ved ikke lige hvad der er sket for mig plejer at være den der hårde tybe vis i forstår stor skaldet tusser men nu er jeg blevet helt blød underligt og læser rigtig meget om tingene for vil vise jeg er en god far selv om jeg kun er atenn

Sådan er det vist bare når man skal til at være far Min kæreste er også bredskuldret, skaldet, tatoveret og kører motorcykel. Men når snakken falder på hans søn (som pt. er 37 uger gammel i maven) bliver han blød som smør!  

Anmeld

28. februar 2011

stelllasmand

ja da

Anmeld

28. februar 2011

stelllasmand

ja da

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.