På afbetaling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2011

Janni.

112233 skriver:

Hej

Nogen der køber børnenes tøj på afbetaling?? Jeg mener bestiller ved for eks. Ellos og så betaler på det over nogle måneder??

Nysgerrig

Nej det kunne aldrig falde mig ind 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2011

frk Jensen

NEJ..... Det kunne jeg aldrig finde på...

Anmeld

28. februar 2011

Aves.

Det kan jo være nødvendigt i visse situationer og så er det jo dejligt at der findes denne løsning. Alle er jo nok godt klar over at der ikke er en fidus i det...men det kan der jo ikke altid være i alt..

Anmeld

28. februar 2011

wamse

Eva. skriver:

Det kan jo være nødvendigt i visse situationer og så er det jo dejligt at der findes denne løsning. Alle er jo nok godt klar over at der ikke er en fidus i det...men det kan der jo ikke altid være i alt..

Lige præcisJeg ved jo udemærker godt, at det er dyrere for mig i længden, men fakta er bare at jeg ikke har pengene til at kunne købe sommertøjet til min datter ellers. Hun er vokset helt vildt, og kan intet passe fra sidste sæson. Så på denne her måde, kan jeg afdrage løbende på tøjet.

Anmeld

28. februar 2011

Aves.

wamse skriver:

Lige præcisJeg ved jo udemærker godt, at det er dyrere for mig i længden, men fakta er bare at jeg ikke har pengene til at kunne købe sommertøjet til min datter ellers. Hun er vokset helt vildt, og kan intet passe fra sidste sæson. Så på denne her måde, kan jeg afdrage løbende på tøjet.

Nemlig og så er det da virkelig godt at der er den mulighed...ellers ville det jo gå ud over barnet...jeg ville også gøre sådan hvis det var sådan min situation så ud....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.