Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
nej men kender en der har gjort det ved h&m til sig selv og hun havde en hvi beløb der inde på kontoen hun kunne købe for og så betalte hun et vis beløb på lånet hver mdr så hun kunne købe når det var nødvendig.. det er da meget smart hvis man lige mangler og ikke lige har så mange penge ved hånden griner hvis man selvfølgelig kan styre hvor meget man lige køber for hehe
sweet skriver: nej men kender en der har gjort det ved h&m til sig selv og hun havde en hvi beløb der inde på kontoen hun kunne købe for og så betalte hun et vis beløb på lånet hver mdr så hun kunne købe når det var nødvendig.. det er da meget smart hvis man lige mangler og ikke lige har så mange penge ved hånden griner hvis man selvfølgelig kan styre hvor meget man lige køber for hehe
112233 skriver: Hæ hæ.. ja det er jo lige det...Jamen jeg syntes faktisk det er en rigtig god ide.. er vel ikke anderledes end en "budgetkonto".. det er bare til tøj...Hmm... tænke tænke...
Hæ hæ.. ja det er jo lige det...Jamen jeg syntes faktisk det er en rigtig god ide.. er vel ikke anderledes end en "budgetkonto".. det er bare til tøj...Hmm... tænke tænke...
nej ikke på sin vis men man skal jo bare ikke sætte beløbt til mere end man kan undvære om mdr...
Lidt anderledes er det jo, da man betaler renter.
http://miniministeren.blogspot.com/
112233 skriver:HejNogen der køber børnenes tøj på afbetaling?? Jeg mener bestiller ved for eks. Ellos og så betaler på det over nogle måneder??Nysgerrig
numsefisk skriver: Lidt anderledes er det jo, da man betaler renter.
Ja det gør jeg. Jeg har købt min datters fødselsdagsgave der, som er sommertøj, da hun er vokset ud af det hele fra sidste år.
Jeg har konto ved h&m, og har haft det i nogle år nu.
Lunae skriver: Nej - det har jeg aldrig gjort og ville aldrig benytte mig af muligheden! Jeg mener ikke at man skal købe noget, som man ikke kan betale kontant - altså lige bortset fra hus, bil osv!
Nej - det har jeg aldrig gjort og ville aldrig benytte mig af muligheden! Jeg mener ikke at man skal købe noget, som man ikke kan betale kontant - altså lige bortset fra hus, bil osv!
My words exactly
Nej og vil aldrig gøre det - så hellere sætte penge ind på en konto hver måned der gik til tøj når det var nødvendigt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128