Opdatering :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2011

Trine89

BigBabyWish skriver:

Tak, smukke!

ja, det var nemlig i dag vores 1. lægebesøg var og rigtig dejligt at det gik godt.. Jeg har forresten fået tid til akupunktur onsdag morgen, så håber det kan hjælpe mod kvalmen!

Glæder mig også utrolig meget til tidlig scanning og skal nok give en opdatering !

uuh Så håber jeg at akupunturen kommer til at hjælpe *
Det må du også gerne lige give en opdatering på hihi..

Jeg kan godt forstå i glæder jer til scannignen. selvom der ikke vil være meget at se så er det jo stadig helt igennem fantastisk at se den lille blyp der ligger derinde og putter  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2011

Filippa & Liva

Trine89 skriver:

uuh Så håber jeg at akupunturen kommer til at hjælpe *
Det må du også gerne lige give en opdatering på hihi..

Jeg kan godt forstå i glæder jer til scannignen. selvom der ikke vil være meget at se så er det jo stadig helt igennem fantastisk at se den lille blyp der ligger derinde og putter  

Det håber jeg godt nok også!

kunne være rart den kunne tage lidt af kvalmen!

skriver til dig onsdag når jeg har prøvet det..

jaaa, det er jo det..

så vi kan se vores lille mini spire.

Anmeld

28. februar 2011

FrkDitte

BigBabyWish skriver:

Heej piger..

Som lovet hermed en lille opdatering, har været ved første lægebesøg i dag og det gik rigtig fint, bortset fra at jeg kastede op inde ved sygeplejersken!  det kunne jeg godt have undværet..

Nåh, men min læge skønner mig til at være i uge 7 og har sendt en henvisning videre til en tidlig scanning, så det er bare super dejligt.

Blot en lille opdatering, nu har vi da en idé om hvor langt jeg er henne og det er rigtig dejligt.

Så skal vi bare have bugt med den evindelige kvalme!

Knus og god dag til alle !

Hejsa!

Hvor skønt for dig at få en ca. tid på det..Glæder mig til at høre hvordan din skanning går..og akupunkturen, om det er noget der virker.. 

Håber snart at din kvalme forsvinder..det er noget træls noget at rende rundt med..

Min søster havde også rigtig meget kvalme under hendes graviditet..håber ikke det er noget der ligger til familien  

Knus D.

Anmeld

28. februar 2011

Trine89

BigBabyWish skriver:

Det håber jeg godt nok også!

kunne være rart den kunne tage lidt af kvalmen!

skriver til dig onsdag når jeg har prøvet det..

jaaa, det er jo det..

så vi kan se vores lille mini spire.

jah Skriv endelig hehe.. 

Krydser alt hva jeg for at du snart kan blive kvalmefri.. der er ikke noget værre. puuha.. selvom jeg slap let om med det syntes jeg stadig det var træls.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.