Opdatering :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

847 visninger
13 svar
0 synes godt om
28. februar 2011

Filippa & Liva

Heej piger..

Som lovet hermed en lille opdatering, har været ved første lægebesøg i dag og det gik rigtig fint, bortset fra at jeg kastede op inde ved sygeplejersken!  det kunne jeg godt have undværet..

Nåh, men min læge skønner mig til at være i uge 7 og har sendt en henvisning videre til en tidlig scanning, så det er bare super dejligt.

Blot en lille opdatering, nu har vi da en idé om hvor langt jeg er henne og det er rigtig dejligt.

Så skal vi bare have bugt med den evindelige kvalme!

Knus og god dag til alle !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2011

twinny

ihhh.. hvor dejligt at finde u a.. søde...

Anmeld

28. februar 2011

Filippa & Liva

Baby-støv skriver:

ihhh.. hvor dejligt at finde u a.. søde...

Tak søde, jaa det er bare rigtig dejligt !

Anmeld

28. februar 2011

Trine89

uuuh var det i dag at du skulle til læge.. wee.. 

Dejlig at det hele passede sammen med dine egen beregninger.. 
Og så er det dejligt at du bliver sendt til en tidlig scanning

Glæder mig til at få en opdatering fra scannignen

Trine 

Anmeld

28. februar 2011

Frøken J.

BigBabyWish skriver:

Heej piger..

Som lovet hermed en lille opdatering, har været ved første lægebesøg i dag og det gik rigtig fint, bortset fra at jeg kastede op inde ved sygeplejersken!  det kunne jeg godt have undværet..

Nåh, men min læge skønner mig til at være i uge 7 og har sendt en henvisning videre til en tidlig scanning, så det er bare super dejligt.

Blot en lille opdatering, nu har vi da en idé om hvor langt jeg er henne og det er rigtig dejligt.

Så skal vi bare have bugt med den evindelige kvalme!

Knus og god dag til alle !

Hihi, ej hvor træls! PÅ sygeplejersken, eller? Haha Ej, I feel you. Jeg kastede for første gang op på universitetet i dag, og måtte jo blive på wcet noget tid, fordi jeg får så røde øjne af det. æv.

Men hvor er det lækkert at have et ca-tal! Du kunne godt lige have været sat en uges tid mere frem, så vi kunne have fulgtes ad Har du andre symptomer ud over kvalmen, eller klarer du dig?

Anmeld

28. februar 2011

metski83

Ih hvor dejligt at høre... Nåede ikke at læse her inde, inden jeg skrev til dig

Dejligt at høre det er gået godt, og du ca. ved hvor længe du er henne

Anmeld

28. februar 2011

Filippa & Liva

Trine89 skriver:

uuuh var det i dag at du skulle til læge.. wee.. 

Dejlig at det hele passede sammen med dine egen beregninger.. 
Og så er det dejligt at du bliver sendt til en tidlig scanning

Glæder mig til at få en opdatering fra scannignen

Trine 

Tak, smukke!

ja, det var nemlig i dag vores 1. lægebesøg var og rigtig dejligt at det gik godt.. Jeg har forresten fået tid til akupunktur onsdag morgen, så håber det kan hjælpe mod kvalmen!

Glæder mig også utrolig meget til tidlig scanning og skal nok give en opdatering !

Anmeld

28. februar 2011

Filippa & Liva

Secrets skriver:

Hihi, ej hvor træls! PÅ sygeplejersken, eller? Haha Ej, I feel you. Jeg kastede for første gang op på universitetet i dag, og måtte jo blive på wcet noget tid, fordi jeg får så røde øjne af det. æv.

Men hvor er det lækkert at have et ca-tal! Du kunne godt lige have været sat en uges tid mere frem, så vi kunne have fulgtes ad Har du andre symptomer ud over kvalmen, eller klarer du dig?

ha ha, nej dog heldigvis ikke direkte på sygeplejersken..

det kunne ellers have været kønt, puha da.

nej, jeg nåede heldigvis lige at få en pose inden det gik galt..

Jeg får også røde øjne og skal lige samle mig bagefter, så jeg forstår dig fuldt ud! sikke noget..

Ja, du er liiiige lidt foran men vi kan nææææsten følges ad stadigvæk, rigtig dejligt.  

Og sikke en FLOT mave du har, synes allerede man kan se en baby bule!

Anmeld

28. februar 2011

Filippa & Liva

metski83 skriver:

Ih hvor dejligt at høre... Nåede ikke at læse her inde, inden jeg skrev til dig

Dejligt at høre det er gået godt, og du ca. ved hvor længe du er henne

Tusind tak!

Ja, det er rigtig dejligt så man har noget at forholde sig til..

Anmeld

28. februar 2011

Filippa & Liva

Secrets skriver:

Glemte lige dit spørgsmål...

Jeg har SLEM kvalme,  meget træt og lidt ømme bryster..

Hvad med dig?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.